akelbo Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Seks måneder i Early Access blir likevel ikke nok for flerspillerskyteren.Playerunknown's Battlegrounds-lanseringen utsettes Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Håper det også kommer til PS4. Har spillet på Steam, men for dårlige spesifikasjoner på pcen til at spillet kan kjøres med noe annet enn "lav" på alt av grafikkalternativer, og selv da hakker det i "sentrum" med mer en et par spillere på skjermen. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Det er vel planen at det kommer til ps4 og, men først til xbox. Sånn jeg har forstått det ihvertfall Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Det er vel planen at det kommer til ps4 og, men først til xbox. Sånn jeg har forstått det ihvertfall Eksklusivitets avtale med microsoft. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Tipper dette spillet forblir i EA for alltid. Det er det mest uferdige spillet jeg har spilt på årevis. Føles som tidlig Alpha stadiet.. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Det er vel planen at det kommer til ps4 og, men først til xbox. Sånn jeg har forstått det ihvertfall Eksklusivitets avtale med microsoft. Bare for en periode. Tror betegnelsen de brukte under E3 var "console launch exclusive". Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 (endret) Tipper dette spillet forblir i EA for alltid. Det er det mest uferdige spillet jeg har spilt på årevis. Føles som tidlig Alpha stadiet.. Hvorfor er det uferdig? Det er det beste multiplayer spillet jeg har spilt på lenge og nesten alle jeg kjenner spiller det daglig. Det er første spillet på 10år som nærmer seg samme antall spillere som Counter-Strike, er jo en mega suksess. Endret 10. juli 2017 av Avean 3 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Tipper dette spillet forblir i EA for alltid. Det er det mest uferdige spillet jeg har spilt på årevis. Føles som tidlig Alpha stadiet.. Hvorfor er det uferdig? Det er det beste multiplayer spillet jeg har spilt på lenge og nesten alle jeg kjenner spiller det daglig. Det er første spillet på 10år som nærmer seg samme antall spillere som Counter-Strike, er jo en mega suksess. Dette er åpenbart hans første EA spill.. Bare la han være ifred.. On another note! Husker noen hvordan det var med DayZ i sin tid? Både mod og EA spillet? Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Tipper dette spillet forblir i EA for alltid. Det er det mest uferdige spillet jeg har spilt på årevis. Føles som tidlig Alpha stadiet.. Hvorfor er det uferdig? Det er det beste multiplayer spillet jeg har spilt på lenge og nesten alle jeg kjenner spiller det daglig. Det er første spillet på 10år som nærmer seg samme antall spillere som Counter-Strike, er jo en mega suksess. Er ikke mange dagene siden PUBG faktisk hadde flere samtidige spillere enn CS:GO. Er forøvrig enig i resten av det du sier. Er ikke så mye jeg savner av features lenger, og så lenge de fortsetter i samme tempo og omfang med ukentlige og månedlige updates er det irrelevant for meg om spillet formelt sett er lansert eller i Early Access. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Dette spillet har ikke en fremtide som et comp game eller noe, om et år så hører du ingenting om dette spillet. Ender opp som h1z1, enda et casual-spill man bare spiller for å sløse litt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå