Gå til innhold

Playerunknown's Battlegrounds-lanseringen utsettes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det også kommer til PS4. Har spillet på Steam, men for dårlige spesifikasjoner på pcen til at spillet kan kjøres med noe annet enn "lav" på alt av grafikkalternativer, og selv da hakker det i "sentrum" med mer en et par spillere på skjermen.

Lenke til kommentar

Tipper dette spillet forblir i EA for alltid. Det er det mest uferdige spillet jeg har spilt på årevis. Føles som tidlig Alpha stadiet..

Hvorfor er det uferdig? Det er det beste multiplayer spillet jeg har spilt på lenge og nesten alle jeg kjenner spiller det daglig. Det er første spillet på 10år som nærmer seg samme antall spillere som Counter-Strike, er jo en mega suksess.

Endret av Avean
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tipper dette spillet forblir i EA for alltid. Det er det mest uferdige spillet jeg har spilt på årevis. Føles som tidlig Alpha stadiet..

Hvorfor er det uferdig? Det er det beste multiplayer spillet jeg har spilt på lenge og nesten alle jeg kjenner spiller det daglig. Det er første spillet på 10år som nærmer seg samme antall spillere som Counter-Strike, er jo en mega suksess.

Dette er åpenbart hans første EA spill.. Bare la han være ifred..

On another note! Husker noen hvordan det var med DayZ i sin tid? Både mod og EA spillet? :D

Lenke til kommentar

Er ikke mange dagene siden PUBG faktisk hadde flere samtidige spillere enn CS:GO. Er forøvrig enig i resten av det du sier. Er ikke så mye jeg savner av features lenger, og så lenge de fortsetter i samme tempo og omfang med ukentlige og månedlige updates er det irrelevant for meg om spillet formelt sett er lansert eller i Early Access.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...