Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Kommer av på om du løper gjennom eller om du utforsker, men snakker timevis iallefall. Noen steder må du også skaffe deg sjøpassasje til noen øyer Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Jeg kjøpte eso fordi jeg elsket elder scrolls spillene. Det er god grafikk men innen dybde og personbygging må jeg desverre si at eso er patetisk dårlig. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Jeg er en av dem som spiller TES: Online for å se verden. Jeg spiller 90-95% alene. Siden du kan lage en karakter i hver startsone så kan du se store deler av verden alene. Når jeg gjør de vanlige quest dungeons så vil de andre spillerne være der, så selv om dere ikke bevisst team up, så vil dere hjelpe hverandre bare med at flere kjemper mot de samme fiendene samtidig. Det eneste du ikke kan gjøre alene er raid dungeons og pvp, men det er MYE du kan utforske alene. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Kommer av på om du løper gjennom eller om du utforsker, men snakker timevis iallefall. Noen steder må du også skaffe deg sjøpassasje til noen øyer Takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå