Essem87 Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg vet ikke hvordan man overklokker,men jeg lærer fort:)Noen som gidder å hjelpe meg?Steg for steg ville det vært topp! Har en Celeron 566 mhz skal ha original kjøling dvs det som er på nå. Lenke til kommentar
STURM Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hva slags hovedkort?? jeg hadde en celeron 566@850 med original kjøling Nå har jeg en celeron2 800 100fsb som jeg kjører på 1296. når det gjelder overklokking så må du antagelig gjøre det i bios'en. øke fsb (front side bus) litt og litt til maskinen blir ustabil og så litt tilbake du vil antakelig klare fra 800 til 900mhz. Lenke til kommentar
Essem87 Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Heisaan takk for at du svarte! Jeg vet ikke åssen hk,men hvor gjør man det i biosen? Det er Award bios ivertfall. Lenke til kommentar
Essem87 Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Det var Amibios. Men hvor i biosen er man overklokker? er det det eneste plz trenger non som kan hjelpe meg.... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Det er ikke sikkert at det går an å klokke i bios i det hele tatt (ikke i min gamle helt, en sliten Dell Dimension XPS D300). Du kan jo kikke litt i manualen til hovedkortet (hvis du har noe sånt). Der burde det stå noe, enten du må bruke HK eller bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå