Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror han prøver å skjule meg fra vennene sine!?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ein jente på 16 som har holdt litt på med ein gutt som er to år eldre. Det betyr at han er 18. Vi har snakket veldig mye på mobil, blant annet på meldinger, Facebook og Snapchat. Vi har snakket om alt fra A til Å. Det som er problemet er at han sa først når vi begynte å snakke, som er 6-7 månder siden, at ingen måtte vite det! han var sikkelig bestemt på at ingen måtte vite at vi snakket. Men folk fikk jo dette med seg, å begynte å snakke om oss. Det betydde ikkje så mye for meg egentlig men han ble drit sur fordi han er ein person som bare bryr seg i hva vennene hans tenker.

Eg skjønner jo at han ikkje vil at folk skal gå rundt å snakke om oss når det ikkje skjer noe, men det begynte å skje ting. Han inviterte med på besøk ein gang for å se på TV, vi følgte med på det samme programmet så korfor ikkje bare se det i lag. Så da gjorde vi det og eg var hos han hver kveld i ein uke. Det skjedde ikkje noe. Vi bare snakket.

Også skjedde det liksom ikkje så mye mer, men så tok han kontakt igjen, så vi starta å møtes igjen, men det var alltid hos han når han var aleine hjemme. Ting som ikkje skulle skjedd det skjedde, vi hadde aldri sex men vi gjorde andre ting som ikkje vanlige venner ville gjort. Han går liksom rundt å sier til meg at vi bare er venner og at han ikkje vil ha noe forhold, hva mener han med det?

Det er mange som sier til meg at han ikkje er vert å bruke energien på, men eg har følelser for han og det vet han. Men eg vet ikkje hva han vil eller føler. han snakker ikkje om følelsene sine, men likevell så sier han at det bare er meg han vil ha, bryr seg om meg, og at han ikkje skal prøve seg på noen andre.

Hva mener han med "eg vil ikkje ha noe forhold"

Altså eg har ikkr noe problem med at vi ikke bli sammen, men bare det å vite at vi holder oss til hverandre, å ikkje prøver oss på andre er godt nok for meg.

Anonymous poster hash: f054c...65c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har vært ærlig med deg fra starten så du må dessverre ta dette på din egen kappe, men det er helt tydelig at han ikke har lyst til å binde seg til deg men vil fremdeles ha utløp for sin seksuelle frustrasjon. Dere er friends with benefits, ikke vanlige venner. Det å utvikle følelser i ett slikt forhold er så hinsides dumt, så det jeg vil anbefale deg nå er å ikke ha kontakt med han på en veldig god stund for å sørge for at du kommer over han. Når jeg sier ikke ha kontakt så mener jeg NULL kontakt. Han vil ikke ha deg, han vil ha kroppen din. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å kutte han ut! Det er ikkje så lenge siden eg ba han dra til helvete fordi han såra meg. Vi hadde ikke kontakt på sikkert ein månde, men så tok han kontakt med meg igjen. Det er ikkje så lett. for han seier til meg at han bare vil ha meg og ingen andre. Men samtidig så veit eg ikkje om det stemmer eller om han bare sider det for at eg skal stole på han.

Lenke til kommentar

Hvis du virkelig vil så er det meget enkelt å kutte ut en person.

• Fjern/slett fra vennelista på Facebook og blokker
  • Blokker hans telefonnummer for samtaler og meldinger
  • Fjern/slett ham fra Snapchat

Enklere blir det ikke, men om du er klar for å ta det skrittet er en helt annen sak.........?

Det ser dessverre ut for din del som du er en slags "reserve løsning" for ham, dvs at han kontakter deg når han ikke har noen andre å være sammen med eller kjeder seg. At dere ikke har hatt sex er jo positivt, men forstod likevel på ditt startinnlegg at det har skjedd noe mer enn det gjør om dere bare venner. Jo lenger du slipper opp for dette, jo mer følelsesmessig involvert blir du og jo vanskeligere blir det å kutte ham ut for deg.

Det er jo han som har sagt at han ikke vil ha et forhold, så da er det jo bare å ta ham på ordet og ikke legge noen flere følelser i dette fra din side. Jo nærmere deg slipper ham, jo mer skuffet blir du når han igjen trekker seg bort etter å (mest sannsynlig) ha forsøkt enda flere ganger på å være intim med deg. Jeg sitter ikke på fasiten, men dette er det jo ikke første gangen en har lest om for å si det slik.......

Endret av fotonisse
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er et barn. Barn tror de vet alt men er utrolig enkle å manipulere for voksne og derfor søker mange usikre menn unge jenter som ligger mer på deres eget nivå.

Det sagt er han også bare 18 - han har sikkert ikke peiling på hva han vil enda men er nok veldig keen på ei jente som lar ham putte penisen sin inni uten å kalle det er 'forhold'.

Buffy sa nok det som trenger å sies.

Blokk ham på alle sosiale kanaler og unngå kontakt inntil du klarer å tenke klart. Tilfredsstill deg selv når du ikke klarer å unngå å tenke på ham og vent til det kommer en gutt som vil være en skikkelig kjæreste og bruk energien din på ham.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å kutte han ut! Det er ikkje så lenge siden eg ba han dra til helvete fordi han såra meg. Vi hadde ikke kontakt på sikkert ein månde, men så tok han kontakt med meg igjen. Det er ikkje så lett. for han seier til meg at han bare vil ha meg og ingen andre. Men samtidig så veit eg ikkje om det stemmer eller om han bare sider det for at eg skal stole på han.

Kjære deg, det jeg sier nå har ingenting å si om deg som person, men han vil ikke ha deg. Ord er billige, det er handlingene hans du må høre på.

Edit: Neste gang han kontakter deg så husk på alt han har gjort kontra hva han har sagt, og hvordan han lett tar til ord for å få deg til å mykne opp for han. Kan være greit å lage deg en mental, eller fysisk liste over grunner til hvorfor du ikke vil at dette skal fortsette og hvorfor du må blokkere han ut av livet ditt for en god stund. Du må sette deg selv og din velvære over han.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...