ATWindsor Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Ok, virker som en gjøk. Det forteller mer om deg enn om PJW Mulig, tar det med god ro. Dine vurderinger av hva som er fornuftig veier ikke så tungt for min del. AtW Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 8. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Ok, virker som en gjøk. Det forteller mer om deg enn om PJW Mulig, tar det med god ro. Dine vurderinger av hva som er fornuftig veier ikke så tungt for min del. AtW Du er så søt når du prøver å være frekk Endret 8. juli 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 du mener at alle flyktninger er terrorister. Tror ikke du skal snakke så høyt om barnsligheter Du svarte ikke på spørsmålet mitt.. Å bruke smileys som svar er utrolig barnslig. At ikke jeg skal snakke høyt om barnsligheter er bare tull. Jeg svarer ikke med enkelt Smiley.... Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 8. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2017 du mener at alle flyktninger er terrorister. Tror ikke du skal snakke så høyt om barnsligheter Du svarte ikke på spørsmålet mitt.. Å bruke smileys som svar er utrolig barnslig. At ikke jeg skal snakke høyt om barnsligheter er bare tull. Jeg svarer ikke med enkelt Smiley.... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Hvem er PJW, han gjøken i videoen som synes det er fælt å vise empati? Hvem er Clooney? Han er en amerikansk skuespiller. AtW Og PJW er en verdenskjent YouTuber med 1 million subscribers. Å herre my bastard.. Det har null å si for Youtooberns virkelighetstilnærming. Hvor mange har sett Clooney på film? Sier det noenting? Nei, det sier NADA. Det som sier noe er at du går på sak og vurderer det han sier. At SE og HØR sier noe, eller at EN flyktning har vært terrorist..... Det sier veldig mye om innlegget. Noe som sier en ting er derimot at Ekstremisten Alex Jones støtter PJW fordi FACEBOOK har stengt han ned, og sensurert ham. Facebook sensurerer ikke ting uten grunn. Youtube er noe annet, de sprer nazipropaganda, Muslimterroristers syn med mere. Noe jeg synes er helt greit, Nazipunk på youtube... Fint. Men det at folk tar crapyoutube innlegg og vinkler det som "sant" fordi Cockney SE OG HØR sa så er på trynet. Vil du stå på Alex Jones og PJWs side fordi PJW har en million Subs? Jeg subskriver på masse jeg ikke er enig i, bare fordi jeg er nysgjerrig på hva de sier neste gang. Endret 8. juli 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 8. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2017 PJW har stort sett rett. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) PJW har stort sett rett. Eh nei? Tror du det så er du rett og slett ikke særlig smart. Sjekk fakta istedenfor propaganda... Bare et tips.. https://www.youtube.com/results?search_query=PJW Jeg ser bortifra dine utrolige barnslige smileys. Men jeg forstår ikke hvorfor du ikke kan dele dine egne meninger med oss, og istedenfor gjemmer deg bak en Ekztremist som PJW.... Endret 8. juli 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå