Jonas Magerøy Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Utvikleren av Spider-Man har fått helt frie tøyler med historie og spillmekanikker.SNIKTITT: Spider-Man Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Ser enormt bra ut, kommer nok til å overgå batman spillene. 1 Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Hmm.. Det begynner å bli vanskelig å ikke ha Ps4 om dagen.. Jeg var nær ved å kjøpe en når Horizon kom. Dette ser i tillegg svært lovende ut. Spørs om det blir Ps4 til høsten. Endret 8. juli 2017 av SilentNET Lenke til kommentar
Flow Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Siste spider-man spillet jeg var borti var vel de som kom rundt 2003 tiden, og jeg hadde det ekstremt gøy med de. Frihetfølelsen man fikk av å slenge seg fritt rundt i NY City og sloss mot tilfeldige thugs som man brått kunne snuble over rundt om kring var legendarisk. Har fulgt litt med på dette spillet og det blir garantert kjøp fra min side da dette spillet ser veldig gjennomført ut. Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Bare for PS4? Det var da et merkelig valg. Jaja. Ikke et kjøp fra meg da. Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Det ser bra ut, men jeg håper ikke de lener seg for mye på quick time events. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Bare for PS4? Det var da et merkelig valg. Jaja. Ikke et kjøp fra meg da. Nei det er ikkje merkelig. Sony eier spider-man franchisen. Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 9. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2017 Bare for PS4? Det var da et merkelig valg. Jaja. Ikke et kjøp fra meg da. Nei det er ikkje merkelig. Sony eier spider-man franchisen. Njææ. Sony Pictures eier filmrettighetene til Spider-Man. Spillrettighetene ligger fortsatt hos Marvel, som tidligere har samarbeidet med Activision om produksjonen av Spider-Man-spill. Spider-Man PS4 er en deal mellom Marvel og Sony Interactive Entertainment, men det er Marvel som eier rettighetene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+192384 Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Gleder meg til dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå