Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 God helg! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Fy søren, dette var da nydelig. Arnfinn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2017 Fy søren, dette var da nydelig. Arnfinn Tusen takk for din herlige "rett-fra-levra"-kommentar! Dette er en liten krabat jeg observerte på ferie på Cuba. Bildet er redigert på pad'en med programmet Snapseed. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Sweet Cat ? Have a nice weekend ☺️ Best regards Leif ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 En virkelig sjarmør i pels dette , i full gang med å gnage på blomstene . Flott bilde av nydelig kattunge . God helg ! Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Ser jaggu ut som katta forsøker å få i seg stoffer den mangler. Kanskje er det redigeringen som gjør at det ser ut som fotografen var litt skjelven på hånda eter en aften med ROM som vel er det man heller i seg på de kanter så vidt jeg husker fra Tobago også i Karibien. Roar 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Sååå nydelig, dette likte jeg Helene. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Kattebilde som skiller seg ut fra mengden. Godt sett og fotografert. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Vidunderligt katte billede hvor er den skøn ...Er det din ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Sweet Cat Have a nice weekend ☺ Best regards Leif Thank you Laif! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 En virkelig sjarmør i pels dette , i full gang med å gnage på blomstene . Flott bilde av nydelig kattunge . God helg ! Alec Tusen takk Alec! Jeg fant den på Cuba, men de norske er akkurat likedan. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Ser jaggu ut som katta forsøker å få i seg stoffer den mangler. Kanskje er det redigeringen som gjør at det ser ut som fotografen var litt skjelven på hånda eter en aften med ROM som vel er det man heller i seg på de kanter så vidt jeg husker fra Tobago også i Karibien. Roar Jeg var nok ikke dopa på rom, men kom akkurat ut av jungelen.. Nei, bildet var ikke perfekt, så dette er måten å redde det på Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Sååå nydelig, dette likte jeg Helene. Det var hyggelig å høre Jimmy! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Kattebilde som skiller seg ut fra mengden. Godt sett og fotografert. Mvh Ragnar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Festlig bilde ! Tusen takk Torhild! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Bare lekkert dette! Tusen takk Jarle! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Vidunderligt katte billede hvor er den skøn ...Er det din ? Nei, denne fant jeg på Cuba. Det var ikke aktuelt å ta med en katt hjem...har jo tre fra før.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Sweet Cat Have a nice weekend ☺ Best regards Leif Thank you Laif! U R Velcome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg