Staticrust Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Hei Skal ha meg ny telefon og har vanvittig lyst på en s7 active. Men denne er eksklusivt AT&T. Jeg har sett at du får kjøpt denne ulåst (unlocked). Vil denne da fungere i Norge? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 https://www.androidcentral.com/your-unlocked-euro-galaxy-s7-still-region-locked-thats-not-huge-deal Uansett burde det ikke være noe problem uten om simkort og lader. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Finn ut hvilke frekvensbånd den støtter. AT&T har GSM på 2G, WCDMA på 3G og LTE på 4G, så hvis norske frekvensbånd støttes er du good to go. Endret 7. juli 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
2202 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Hei Skal ha meg ny telefon og har vanvittig lyst på en s7 active. Men denne er eksklusivt AT&T. Jeg har sett at du får kjøpt denne ulåst (unlocked). Vil denne da fungere i Norge? Hei. Jeg er også veldig interessert i den samme telefonen. Så jeg lurer på om du har funnet ut noe mer om den fungerer i Norge? Hvordan har du tenkt til å kjøpe den? Ebay (Det er det jeg har vurdert, siden AT&T ikke shipper den til Norge)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå