perpyro Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Popnagler blir ikke vanntette, i tillegg til at du introduserer forskjellige legeringer som over tid kan skape korrosjon mellom naglen og stålplata. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Takker for meget gode tips. Jeg satser på tec7 i første omgang. Jeg er bare glad for at jeg kanskje ikke trenger å kjøpe en ny maskin. Knapper og display på utsiden/innsiden... tok litt tid før jeg skjønte den Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Kan være greit å pusse med middels fint sandpapir så Tec'en får litt mer enn en polert overflate å feste seg på. "Ripene" vil gi et mye større overflateområde og ha en grovere overflate som gir bedre feste. Etter egen erfaring så slipper omtrent alt ganske lett på en polert overflate og hvis Tec'en detter av når maskinen går så, ja. Den bør herde litt lengre enn det som er oppgitt, gjerne et døgn lenger. https://www.elektroimportoren.no/docs/relekta/1804224.pdf "Herdetid (+23C 50% R.F.) 6 mm = 24 timer 7 mm = 48 timer 8 mm = 72 timer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå