Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg skjønner litt hva dere mener, førsteintrykket av morrowind er at det har en nydelig musikk og grafikk, men at det tar litt tid å sette seg inn i det... Jeg skal love dere at etter en 5-6 quester i balmora så vil spille bare trekke dere dypere og dypere inn i historien.. Selv klarte jeg ikke å legge ifra meg spillet de første 24timene (ok, litt off topic iogmed at dette er en DX2 tråd, jeg fikk bare en uhorvelig trang til å få flere til å komme seg forbi de 2-3 første gørrkjedelige timene i morrowind, og få øynene opp for hvilket utrolig spill det egentlig er..... God natt ) Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 COD f.eks er IKKE morro å spille om igjen. Nei, men man har jo multiplayer i COD som er genialt til å spille om igjen MP i COD er kjedelig, det suger! Samme brett som SP og alt det der... Syns iallefall det var kjedelig! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva som er bra med det? Jo, det skal jeg si deg! Deus Ex gir deg en fantastisk frihet til å påvirke historien avhengig av dine valg (og de har du mange av). Når historien i tillegg er blant det aller beste som finnes i noe spill, er grunnen lagt for en real klassiker. Grafikken er det delte meninger om, men personlig synes jeg det er pent, også i dag. Og selv om lydeffektene er svake, veier musikken opp for det. Alt i alt, er Deus Ex et av de beste spillene jeg har spilt! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva som er bra med det? Jo, det skal jeg si deg! Deus Ex gir deg en fantastisk frihet til å påvirke historien avhengig av dine valg (og de har du mange av). Når historien i tillegg er blant det aller beste som finnes i noe spill, er grunnen lagt for en real klassiker. Grafikken er det delte meninger om, men personlig synes jeg det er pent, også i dag. Og selv om lydeffektene er svake, veier musikken opp for det. Alt i alt, er Deus Ex et av de beste spillene jeg har spilt! Sant! Digger deus ex selv. Mye frihet, snakke med alle mennesker, mange forskjellige oppgaver ++ Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Deus Ex 1 er det beste spillet jeg noen ganger har spillt. Hvis Deus Ex er The Matrix, er Deus Ex: IW, Matrix: Revolutions.... tolk det som du vil, men Deus Ex: IW er ikke halvparten så bra som Deus Ex, og nesten ingen får det til å virke skikkelig borti USA. Det virker som det er portet direkte fra xbox, synes Deus Ex var mer detaljert og gjennomført, banene er bittesmå, ett sikkert tegn på at det er en direkte port.... Fanden, gledet meg skikkelig til IW! Jaja, kanskje de har fikset ett og annet når det kommer hit i Mars. Men det er usansynlig. Hvis de gjør samme feilen med Thief III blir jeg rabiat!! Endret 7. desember 2003 av XDamage Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Deus Ex 1 er det beste spillet jeg noen ganger har spillt.Hvis Deus Ex er The Matrix, er Deus Ex: IW, Matrix: Revolutions.... tolk det som du vil, men Deus Ex: IW er ikke halvparten så bra som Deus Ex, og nesten ingen får det til å virke skikkelig borti USA. Det virker som det er portet direkte fra xbox, synes Deus Ex var mer detaljert og gjennomført, banene er bittesmå, ett sikkert tegn på at det er en direkte port.... Fanden, gledet meg skikkelig til IW! Jaja, kanskje de har fikset ett og annet når det kommer hit i Mars. Men det er usansynlig. Hvis de gjør samme feilen med Thief III blir jeg rabiat!! Man kan ikke spille deus ex på xbox Spill det på pc, mye bedre det av kontroll/lyd/grafikk. Desuten så syntes jeg Deus Ex var kjedelig på begynnelsen, men jo lenger jeg kom i spillet vart det bedre! Man kan ihvertfall ikke døme spillet etter en demo. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Deus Ex 1 er det beste spillet jeg noen ganger har spillt.Hvis Deus Ex er The Matrix, er Deus Ex: IW, Matrix: Revolutions.... tolk det som du vil, men Deus Ex: IW er ikke halvparten så bra som Deus Ex, og nesten ingen får det til å virke skikkelig borti USA. Det virker som det er portet direkte fra xbox, synes Deus Ex var mer detaljert og gjennomført, banene er bittesmå, ett sikkert tegn på at det er en direkte port.... Fanden, gledet meg skikkelig til IW! Jaja, kanskje de har fikset ett og annet når det kommer hit i Mars. Men det er usansynlig. Hvis de gjør samme feilen med Thief III blir jeg rabiat!! Man kan ikke spille deus ex på xbox Spill det på pc, mye bedre det av kontroll/lyd/grafikk. Desuten så syntes jeg Deus Ex var kjedelig på begynnelsen, men jo lenger jeg kom i spillet vart det bedre! Man kan ihvertfall ikke døme spillet etter en demo. Lol, det er ikke noen demo...hvis du skjønner hva jeg mener. Og problemet er at jeg faktisk spiller spillet på PC, ikke på XBOX. Poenget mitt er at Deus Ex: Invisible War til PC, er så opplagt en direkte port fra XBOX. Det vil si at spillet er optimalisert for å spilles på XBOX, altså mye mindre brett, detaljer, polygoner og grafikk generellt enn det som er mulig på spill til PC. Slapp av, du kommer til å skjønne hva jeg mener når du spiller spillet til PC. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Deus Ex invinsible war var jo enda verre en eneren. Spilte forbi de "to" første missions. Grafikken og styringa var crap og så må jeg si om hele spillet. Storyen virka litt interresant, men var QUIT, UNINSTALL etter en time. Graffiken er konge, bare du slår av Gloom eller hva enn nå det heter, da får du syl skarp grafikk som får Doom 3 til og skjelve. Ser heller ikke noe galt med styringa, men det er ganske bugga, virker nesten om en beta.. vent på en patch Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Deus Ex invinsible war var jo enda verre en eneren. Spilte forbi de "to" første missions. Grafikken og styringa var crap og så må jeg si om hele spillet. Storyen virka litt interresant, men var QUIT, UNINSTALL etter en time. Å vurdere et stort spill som Deus Ex 2 og gi det opp etter en time er som å gå ut av kinoen 10-15 minutter etter at filmer har begynt. Jeg syntes at både Deus EX og Morrowind var utrolig kjedelige de første 2-3-4 timene, men det tok seg til gjengjeld veldig bra opp og begge spillene er blandt mine favoritter på PC. I helgen erfarte jeg det samme med KOTOR, som jeg syntes var ekstremt kjedelig i begynnelsen, men nå som jeg har brukt drøye 8 timer på det angrer jeg ikke... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Deus Ex invinsible war var jo enda verre en eneren. Spilte forbi de "to" første missions. Grafikken og styringa var crap og så må jeg si om hele spillet. Storyen virka litt interresant, men var QUIT, UNINSTALL etter en time. Sier meg helt enig der ja.. men jeg gadd ikke spille 2 mission en gang. Eneren var hundre ganger bedre en 2'eren. De har gjort en MØKKA jobb med toeren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå