AK47 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg har kikket litt på bildene til Deux Ex 2, og jeg har lest de store forventningene blant annet her i forumet. For å være ærlig ser spillet kjedelig ut sammenlignet med andre spill i sjangeren, og foreløpig takker jeg meg heller til Call of duty Fortell meg: Hvorfor skal jeg kjøpe Deux Ex 2? Hva var så facinerende med Deux Ex? Dette er ikke for å provosere, kun for å skaffe informasjon Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 For å være ærlig så kan ikke jeg se det heller Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det er litt kult fordi man omtrent hele veien under spillet gjør valg som påvirker spillets videre utvikling, slik at man dermed kan få flere slutter på spillet. Det var i hvert fall en av grunnene til at Deus Ex ble rost opp i skyene på sin tid! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har problemer med å se morroa i både Deus Ex og Morrowind. Spesielt Morrowind, holdte ærlig talt på å kjede meg til døde . Men ga det en sjangse. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Har problemer med å se morroa i både Deus Ex og Morrowind. Spesielt Morrowind, holdte ærlig talt på å kjede meg til døde . Men ga det en sjangse. Smaken er som baken:) Morrowind er i mine øyne en av tidenes beste spill, uansett sjanger. Det er også Deus ex, og jeg er ikke alene om den oppfatningen. Er nok derfor forventningene til Deus Ex 2 er så høye blant mange. Og det å sammenlingne deus ex og call of duty blir vanskelig. Er to helt forskjellige spill. Eneste likhet er vel at de er i første person, og at begge er knall spill, men på hver sine side av spill landskapet. Grunnene til at jeg likte Deus ex så godt, var mange. Først og fremst var det historien, som er utrolig velkomponert, i tillegg til at den er dynamisk. Så har vi alle valgmulighetene, ikke bare på våpenfronten(som nesten er uendelig ) men alle valgene man tar i spillets gang som påvirker historien, tillegg til valgene man tar ved valg av nye "skills" og oppgraderinger, som påvirker hvordan man løser de forskjellige "questene" og banene. Deus Ex var (og er) et perfekt spill i manges øyne, og da er det ikke rart mange har forventninger til oppfølgeren. Værre er det nok ikke. Endret 6. desember 2003 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg oxo syntes morrowind og deus ex var kjedelige...jaja...merkelig, for jeg liker andre rpg.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det som var så bra med første Deus Ex var iværtfall at ALT ikke er så scripta. COD f.eks er IKKE morro å spille om igjen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg likte det andre gangen... Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 COD, akkurat som MOHAA er ikke gøy gang nr 2. Grunnen til at Deus Ex er så genialt, er mange, men jeg skal gi et eksempel fra nr 2 (altså Deus Ex 2); Der påvirkes nemlig kjønnet ditt, og åssen du ser ut, andre datastyrte folk, om de vil la deg gjøre ditt, eller datt osv...! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har spillt DE2 i noen timer nå, og jeg er absolutt ikke skuffa! Var ikke så bra som jeg håpet. Men absolutt verdt pengene hvis man likte nr 1. Det som jeg ikke liker er at det blitt konsollofisert. Minimalt med inventory, og HUD'en er litt merkelig. Graffikken er stort sett bra. Har sett at mange her i formuet har klaget over dårlig ytelse. Det har ikke jeg merket noe til. Kjører på 1024*768 med max detaljer. Har ikke opplevd ett eneste hakk i flyten. Nei løp og bestill folkens! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 COD, akkurat som MOHAA er ikke gøy gang nr 2. Grunnen til at Deus Ex er så genialt, er mange, men jeg skal gi et eksempel fra nr 2 (altså Deus Ex 2); Der påvirkes nemlig kjønnet ditt, og åssen du ser ut, andre datastyrte folk, om de vil la deg gjøre ditt, eller datt osv...! Korrekt! Deus Ex sitt gameplay avgjøres av hvem man dreper, hva man sier til folk, finnes flere veier til hvordan man gjør ting osv..... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Graffikken er stort sett bra. Har sett at mange her i formuet har klaget over dårlig ytelse. Det har ikke jeg merket noe til. Kjører på 1024*768 med max detaljer. Har ikke opplevd ett eneste hakk i flyten. Vel grunnen til at det går bra på maskinen din er at du har ATI Raedon 9800 Pro som er det beste kortet på markedet. Det er ikke alle som her det Etter det jeg har lest er det stort sett ATI 9700/9800 pro som takler spillet bra. Det finnes noen unntak som klarer å kjøre det i noenlunde fart med eldre grafikk-kort. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg oxo syntes morrowind og deus ex var kjedelige...jaja...merkelig, for jeg liker andre rpg.. Ditto. To spill som har blitt rost opp i skyene, men jeg syns de var gresselig kjedelig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Jeg også synes morrowind virket kjedelig og uoversiktlig til å begynne med, så jeg la det bort... men en 6måneder senere fant jeg ut at jeg skulle konsentrere meg skikkelig, og gi det en sjanse, og det angrer jeg ikke på, nå kan jeg ærlig si at det er et av de beste spillene jeg har spilt... Skaffet meg begge expansion settene og har rundet spillet... (sikkert 100 vis av quester igjen fordi men) Endret 6. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Likte Deus Ex 2 demoen, så må vel kjøpe spillet. Venter til europeisk lansering da de kanskje har tweaket det litt sånn gameplay messig... Demoen kjørte perfekt selv på max innstillinger... Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Som sagt her tidligere av apollox, de som ikke synes spill som Morrowind og Deus Ex (2) er noe bra er de som ikke gidder å sette seg inn i dem. De er begge (har ikke prøvd deus ex 2) fantastiske spill hvorav Morrowind er eneherskeren på min hall of fame over tidenes beste spill. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 COD f.eks er IKKE morro å spille om igjen. Nei, men man har jo multiplayer i COD som er genialt til å spille om igjen Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Eg prøvde å sette meg inn i morrowind men det blei rett og slett for kjedeleg også var det eindel bugs som gjor at eg fekk ikkje gjort det første mission eg fekk tak i. Etter 4 timer var det sletta. Deus Ex derimot har action frå starten av. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Når det gjelder Morrowind så tror jeg jeg hadde spillt det hvis det hadde hat en MP fuksjon... Blir rett og slett for kjedelig med bare SP i lengden.. Endret 7. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Deus Ex invinsible war var jo enda verre en eneren. Spilte forbi de "to" første missions. Grafikken og styringa var crap og så må jeg si om hele spillet. Storyen virka litt interresant, men var QUIT, UNINSTALL etter en time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå