alike85 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Hei dere. Min samboer prøvde 25.05.17 å bestille mobiltelefon fra dataspesialisten.no og fikk som hos alle andre nettbutikker ordrebekreftelse på epost. Tiden gikk, men ingen mobiltelefon dukket opp. Hun prøvde så å få kontakt med dem flere ganger uten å lykkes. Nå over 2 måneder etter bestillingen har det fortsatt ikke skjedd noe bortsett fra at telefonen er blitt satt opp i pris. Noen som vet hvordan vi skal få løst dette? Takk for alle svar Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Prøvd å kontakte de på epost\telefon? Hvis de ikke kan gi dato prøv å hev kjøpet. Hvis det er umulig å få kontakt med de, ta det med forbrukerrådet? Ville styrt unna små bedrifter selv. Antar det er ligdene butikk som tidligere amentio. Endret 7. juli 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
alike85 Skrevet 7. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2017 Vi har prøvd å heve kjøpet, men det er ingen mulighet for dette på nettsidene. Ettersom vi har lagt inn betalingsinformasjon, så er det jo en risiko for at penger blir trekt uten at produktet blit sendt. Det vi ønsker nå er egentlig bare å få vite hva som har skjedd og hvorfor... Forbrukerådet blir nok neste steg ja! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Vi har prøvd å heve kjøpet, men det er ingen mulighet for dette på nettsidene. Ettersom vi har lagt inn betalingsinformasjon, så er det jo en risiko for at penger blir trekt uten at produktet blit sendt. Det vi ønsker nå er egentlig bare å få vite hva som har skjedd og hvorfor... Forbrukerådet blir nok neste steg ja! Makan til drittbutikk skal du lete lenge etter Prøv tlf 901 19 198 / 455 00 541 eller epost [email protected] Dersom pengene ikke er trekt vil jeg anbefale at du sperrer kortet og får nytt, eller fjerner betalingsinformasjonen fra nettsiden demmes. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) https://prisguiden.no/butikker/dataspesialistenHar mange som har opplevd problemer. Selv hadde jeg aldri bestilt fra en butikk som ikke opplyser organisasjonsnummeret sitt på siden engang. Heller ikke telefonnummer. Fant det i brønnøysundregisteret og det er nok til at jeg styrer unna ved at jeg må finne ut av det selv. Endret 7. juli 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Benyttet de i 2013, fikk gjennomført salget og mottok produktet. Hvordan de behandler kunder nå ser ut til å være en trist utvikling. Klag de videre til Forbrukerrådet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå