Corp Por Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Jobb nettbrettet mitt gikk i dørken på verkstedet idag. Skjermen knuste, touch plata responderer ikke, men jeg har trådløst blutooth tastatur så jeg får tilgang. Jeg har ikke tid til å vente på reperasjon da jeg er avhengig av nettbrettet hver dag og derfor skaffet jeg et nytt brett av samme type (men nyere modell). Nå lurer jeg på om det er en enkel måte å rett og slett kopiere alt innhold fra det gamle til det nye uten å gå igjennom alt manuelt. Android zenpad Endret 7. juli 2017 av Invader Zim Lenke til kommentar
tingo Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Har du backup av programmer og innhold hos Google? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 7. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2017 Nei Jeg har ingenting privat på det og jeg har aldri laget noen google konto ifbm firma. Jeg blir også frustrert av å ha så mange forskjellige innlogginger alle mulige plasser at jeg lagret alt lokalt Lenke til kommentar
tingo Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Da er det ingen enkel måte, du må kopiere alt manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå