Gå til innhold

Forskere: - 9/11-tårnene raste som følge av controlled demolition

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK. slit med helsa.

Sier du virkelig slik til folk? Det viser jo hva slags "person" vi har med å gjøre her, som absolutt nekter for muligheten for koordinasjon og konspirasjon bare fordi mediene har fortalt oss en historie som vi blind skal svelge.

Ettertidens handlinger er de sterkeste bevisene på at 9/11 var en konspirasjon.

Lenke til kommentar

OK. slit med helsa.

Sier du virkelig slik til folk? Det viser jo hva slags "person" vi har med å gjøre her, som absolutt nekter for muligheten for koordinasjon og konspirasjon bare fordi mediene har fortalt oss en historie som vi blind skal svelge.Ettertidens handlinger er de sterkeste bevisene på at 9/11 var en konspirasjon.

Du trekker den setningen ut og setter den ut av kontekst. Det var i forbindelse med at det ble referert til den "uavhengige forskeren" Hans Gaarder. Hvis du leser litt hva den mannen har "forsket" på så skjønner du hvorfor det ble skrevet....

• Liker 3
Lenke til kommentar

OK. slit med helsa.

Sier du virkelig slik til folk? Det viser jo hva slags "person" vi har med å gjøre her, som absolutt nekter for muligheten for koordinasjon og konspirasjon bare fordi mediene har fortalt oss en historie som vi blind skal svelge.

Det som CaZper skrev over her, altså handlet det om kildekritikk og det å holde seg for god til å høre på chemtrail konspiratørene.

Litt overraskende er det også at du som hevder du er Norsk ikke vet at "slit med helsa" strengt tatt er en høflighetsfrase. Men man kan vel ikke få med seg alt der borte ifra mother Russia heller..

Lenke til kommentar

OK. slit med helsa.

Det som CaZper skrev over her, altså handlet det om kildekritikk og det å holde seg for god til å høre på chemtrail konspiratørene.

Litt overraskende er det også at du som hevder du er Norsk ikke vet at "slit med helsa" strengt tatt er en høflighetsfrase. Men man kan vel ikke få med seg alt der borte ifra mother Russia heller..

I dagens bakvendtland hvor idioter påstår folk bor i Russland eller Nord-Korea bare fordi de ikke er enige med sitt eget indoktrinerte syn, så er det nok en høflighetsfrase ja. Men i det Norge jeg vokste opp i, nei.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1781774

Men som sagt, ettertidens handlinger er de sterkeste bevisene for at 9/11 var en konspirasjonsteori.

Lenke til kommentar

OK. slit med helsa.

I dagens bakvendtland hvor idioter påstår folk bor i Russland eller Nord-Korea bare fordi de ikke er enige med sitt eget indoktrinerte syn, så er det nok en høflighetsfrase ja. Men i det Norge jeg vokste opp i, nei.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1781774

Men som sagt, ettertidens handlinger er de sterkeste bevisene for at 9/11 var en konspirasjonsteori.

Syntes du ettertidens oppblomstringen av radikal Islamisme med IS og hele hopprennet av religiøs idiotskap fungerer som ett motbevis på at det var Islamister som bedrev terror i New York denne dagen? Hmm merkverdig slutning.

Siden man kan si mye om Bush og republikanere, men det skal si seg helt selv at det var våre religiøse "venner" som stod ansvarlige for terroren også her, ingen andre.

Så rådet må bli: Slutt å vær denne nyttige idioten du gjør deg til med disse type konspirasjoner. Det å tale terroristenes sak på denne måten må kunne defineres som dyp umoralsk og en spyttklyse i retning de 3000 ofrene og deres familier.

Lenke til kommentar

Syntes du ettertidens oppblomstringen av radikal Islamisme med IS og hele hopprennet av religiøs idiotskap fungerer som ett motbevis på at det var Islamister som bedrev terror i New York denne dagen? Hmm merkverdig slutning.

Siden man kan si mye om Bush og republikanere, men det skal si seg helt selv at det var våre religiøse "venner" som stod ansvarlige for terroren også her, ingen andre.

Så rådet må bli: Slutt å vær denne nyttige idioten du gjør deg til med disse type konspirasjoner. Det å tale terroristenes sak på denne måten må kunne defineres som dyp umoralsk og en spyttklyse i retning de 3000 ofrene og deres familier.

Nei. ISIL er et direkte resultat av USA sine utenrikspolitikk i Iraq og Syria. USA har skapt ISIL. OM ikke for USA sin utenrikspoltikk og krig i Iraq og Syria hadde ISIL aldri eksistert.

3000 er viktigere enn 1 million som har blitt drept av den global terrortyrannen USA? Javel.. Enkelt å forstå at du er langt ute på jordet og ikke har noen anselse om hva du prater om. Du har blitt grundig lurt. Du støtter demoner. Måtte du bli reddet fra din nåværende tilstand. Amen.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. ISIL er et direkte resultat av USA sine utenrikspolitikk i Iraq og Syria. USA har skapt ISIL. OM ikke for USA sin utenrikspoltikk og krig i Iraq og Syria hadde ISIL aldri eksistert.

3000 er viktigere enn 1 million som har blitt drept av den global terrortyrannen USA? Javel.. Enkelt å forstå at du er langt ute på jordet og ikke har noen anselse om hva du prater om. Du har blitt grundig lurt. Du støtter demoner. Måtte du bli reddet fra din nåværende tilstand. Amen.

Med det siste avsnittet der så tror jeg nesten du klarte å overgå deg selv! Det eneste jeg kan se du manglet var "grusomme monstre", men den som venter på noe gøy venter forhåpentligvis ikke forgjeves  :fun:

Lenke til kommentar

Med det siste avsnittet der så tror jeg nesten du klarte å overgå deg selv! Det eneste jeg kan se du manglet var "grusomme monstre", men den som venter på noe gøy venter forhåpentligvis ikke forgjeves  :fun:

Jeg håper virkelig du reddes, for du er langt ute på kjøret. Besatt?

Hva annet skal man kalle groteske krigsforbrytere, lystløgnere og overgripere mot menneskerett og borgeres rettigheter?

Kaller du Hitler en engel?

Sannheten kan sette deg fri. Du trenger bare å søke den. Ingen kan redde deg om du ikke selv er villig til å reddes og ønsker å redde deg selv. Da er du fortapt.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig du reddes, for du er langt ute på kjøret. Besatt?

Hva annet skal man kalle groteske krigsforbrytere, lystløgnere og overgripere mot menneskerett og borgeres rettigheter?

Kaller du Hitler en engel?

Sannheten kan sette deg fri. Du trenger bare å søke den. Ingen kan redde deg om du ikke selv er villig til å reddes og ønsker å redde deg selv. Da er du fortapt.

Når du blir sånn oppspilt som dette så er det som å høre en konservativ katolsk prest som tryner uti med bibelvers for å orkestrere skjennepreken.

Hitler en engel? Redde meg? Hva i alle dager er alt dette babbelet? Dette er en tråd som omhandler den falske 9/11 konspirasjonen hvorav jeg poengterte hvor ufint det er å uskyldiggjøre Islamistene deres terrorhandling, så nå tror jeg nesten du må prøve å hent deg inn litt her.

Lenke til kommentar

uskyldiggjøre Islamistene deres terrorhandling, så nå tror jeg nesten du må prøve å hent deg inn litt her.

Sannheten er at jeg aldri har uskyldiggjort Islamister eller drap på 3000 mennesker, men du som har uskyldiggjort massemordere, krigsforbrytere og tyranner som har drept millioner av mennesker. Du er jo fortapt i USA sine løgner og propaganda.

Du snakker om 3000, som om det er mer enn 1 million.

Det er slik dobbelmoral eller kynisk løgn som råtner vårt samfunn innenfra.

Hvorfor du støtter disse demonene fra USA som driver verdenskrig, det er er mysterie.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den store demon debatten full av grusomme monstre og Amerika :) Det er bra å ikke være naiv, men det får vel være grenser for skepsis man skal møte resten av verden med. Den sammenlikningen av antall døde blir helt hinsides, jeg mener hva var vel usle 72 stk drept av Breivik i forhold til andre verdenskrig *logisk brist.

Lenke til kommentar

Den store demon debatten full av grusomme monstre og Amerika :) Det er bra å ikke være naiv, men det får vel være grenser for skepsis man skal møte resten av verden med. Den sammenlikningen av antall døde blir helt hinsides, jeg mener hva var vel usle 72 stk drept av Breivik i forhold til andre verdenskrig *logisk brist.

Andre verdenskrig var ikke konsekvens av Breivik sine handlinger, ei heller Breivik sine handlinger en konsekvens av andre verdenskrig.

USA sine evige kriger, ødeleggelse av andre land og millioner av drepte og skadede og titalls million liv ødelagt er rettferdiggjort av NY angrepene i 2001, så de er direkte relatert. Men du kjenner jo ikke engang 2+2=4 så lenge det ikke passer ditt syn på ting. Da er det alltid 2+2=5.

Du bruker ikke logiske argument for å prøve å bryte ned logiske argument du ikke kan argumentere imot. Som sagt, hovedbeviset for at 9/11 var en konspirasjon er handlingene som har blitt gjort i ettertid. Å diskutere med deg er som å diskutere med en vegg. Du er dogmatisk i forhold til hva du har blitt fortalt om verden, eller så er du rett og slett bare en del av feil side av historien. Ufleksibel. Sier jeg 2+2=4, så sier du, "nei, 2+2 er ikke lik 4, fordi 9+8=13".

Rett og slett håpløst. Hvis man ikke kan rasjonalisere og forstå enkelt logikk, eller er en del av systemet som forsøker å korruptere logikk og kunnskap, så er det rimelig meningsløst å diskutere med deg.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rett og slett håpløst. Hvis man ikke kan rasjonalisere og forstå enkelt logikk, eller er en del av systemet som forsøker å korruptere logikk og kunnskap, så er det rimelig meningsløst å diskutere med deg.

Argumenterer først for at USA er styrt av demoner, og deretter kritiserer andre for å ikke forstå enkel logikk. Joda....  :rofl:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Argumenterer først for at USA er styrt av demoner, og deretter kritiserer andre for å ikke forstå enkel logikk. Joda....  :rofl:

Du mener massemordere, krigsforbrytere og folk som begår overgrep mot egen(og andre) befolkings frihet og rettigheter ikke med rette kan kalles demoner?

Dessuten har jo det uansett ingenting med det jeg sa å gjøre. Du tar to helt separate poeng og snekrer dem sammen på din egen måte for å forsøke å "vinne". Hva du vinner er ingenting. Du er også en av de som ikke klarer 2+2=4.

Måtte du bli reddet og slippe å leve i fortapelse.

Lenke til kommentar

Du mener massemordere, krigsforbrytere og folk som begår overgrep mot egen(og andre) befolkings frihet og rettigheter ikke med rette kan kalles demoner?

Dessuten har jo det uansett ingenting med det jeg sa å gjøre. Du tar to helt separate poeng og snekrer dem sammen på din egen måte for å forsøke å "vinne". Hva du vinner er ingenting. Du er også en av de som ikke klarer 2+2=4.

Hadde jeg trodd at myndighetene hadde stått bak 9/11 så hadde jeg vært enig i at de var demoner, men i motsetning til deg så tror jeg ikke myndighetene i USA er onde supergenier som planlegger verdensherredømme. Derimot tror jeg feilene de gjør kommer av inkompetanse og udugelighet. Akkurat det samme som vi ser av politikerne i resten av verden.

Måtte du bli reddet og slippe å leve i fortapelse.

Det blir jeg sikkert.  :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde jeg trodd at myndighetene hadde stått bak 9/11 så hadde jeg vært enig i at de var demoner, men i motsetning til deg så tror jeg ikke myndighetene i USA er onde supergenier som planlegger verdensherredømme. Derimot tror jeg feilene de gjør kommer av inkompetanse og udugelighet. Akkurat det samme som vi ser av politikerne i resten av verden.

Så, at de har drept millioner, skadet millioner, ødelagt livene til titalls millioner, lagt en håndfull kand i ruin, fratatt borgerne rettigheter og friheter, alt det er irrelevant? 3000 mennesker er mye viktigere?

Lenke til kommentar

Disse sammenlikningene dine er usmakelige, sitetr du her uten det minste blygsel og prøver å undergrave alvoret av 9/11? Du gjentar disse 3000 som at det var ingenting? 

Min konklusjon er at du er sprø som en kjeks. Rapporter meg gjerne bare jeg slipper mer av den indoktrinerte katolsk-russiske galskapen du forpester forumet med. Skam deg.

Det er jo ditt syn på saken som er grotesk. Ja, 9/11 er irrelevant i forhold til alle USA har drept som følge av 9/11. Men du virker å mene at 3.000 døde er mer eller viktigere enn millioner av døde.

Jeg er verken katolsk eller Russisk, så det propagandasvaret kan du dra lenger ned til helvete med.

Du mener bare fordi jeg sier at USA sine drap av millioner av mennesker er grotesk og at USA sin ødeleggelse av 5 nasjoner, skader på millioner av mennesker og ødeleggelse av livene til titalls million er det verste som har blitt gjort i verden de siste 20 årene, at jeg derfor er X eller Y? Du har ikke tatt til betraktning at jeg kanskje har rett og at du som ikke synes disse tingene er forferdelige er skammelig?

Du kan velge å gnåle om 3000 mennesker så mye du vil. Så kan jeg klage over de millionene USA har drept og hvor de grovt har utnyttet de 3000 døde menneskene for å drepe, skade og ødelegge livene til titalls millioner mennesker. SELVSAGT er det langt mer forderdelig og langt viktigere å ta opp de millionene som har blitt drept enn de 3000. De 3000 er rimelig uviktig i forhold til millionene jeg snakker om. Men du virker å se det motsatt.

Men slik er det kanskje i bakvendtland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...