Gå til innhold

Riktig å bruke skattepenger på trollpikken?

Anbefalte innlegg

Han spør ganske enkelt om vi synes dette er en oppgave som det er naturlig at skattebetalerne skal betale. Det står ingenting om at de gjør det for øyeblikket – rett meg om jeg har oversett noe.

At trådstarter forsøker seg på et ro-maraton etter å ha tabbet seg ut er nå en ting, men at andre også skal komme løpende med årer og de villeste fortolkningene for å hjelpe til var noe uventet...

Du kan åpenbart ikke peke på én ting jeg har oversett, bare gjentar dine udokumenterte påstander. Ikke uventet, riktignok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han spør ganske enkelt om vi synes dette er en oppgave som det er naturlig at skattebetalerne skal betale. Det står ingenting om at de gjør det for øyeblikket – rett meg om jeg har oversett noe.

At trådstarter forsøker seg på et ro-maraton etter å ha tabbet seg ut er nå en ting, men at andre også skal komme løpende med årer og de villeste fortolkningene for å hjelpe til var noe uventet...

Du kan åpenbart ikke peke på én ting jeg har oversett, bare gjentar dine udokumenterte påstander. Ikke uventet, riktignok.

Sjølv om han ikkje seier det rett ut, insinuerer han det jo ganske kraftig i fyrste post.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om det var den kvinnelige motsats, ville det fått tilsvarende fokus? Blitt kalt "trollf***a, vært samme

slags attraksjon, og blitt like selvfølgelig gjenstand for resturering?

Neppe. Tipper noe sånt hadde vært omdiskutert i utgangspunktet, og blitt vist forståelse om den ble
ramponert. Og det med rette.

Det mannlige er det tydeglivis veldig greit å diskriminere, og henge ut på den måten. Lurer på hvorfor.

Lenke til kommentar

Om det var den kvinnelige motsats, ville det fått tilsvarende fokus? Blitt kalt "trollf***a, vært samme

slags attraksjon, og blitt like selvfølgelig gjenstand for resturering?

DDbjM5OXUAElHOL.jpg

Geir :)

Det hadde vel vært ulovlig å gå inn der ihvertfall.

Lenke til kommentar

Noe vil klart være frampå med sånt også, men det vil garantert aldri bli gitt samme offentlige oppstyr.

--------------------------------------------------------------------------------

Dessverre gjorde de som ville ha bort trolltullet seg selv en bjørnetjeneste.

Fra dagens Haugesunds avis:

post-12139-0-39358700-1499503625_thumb.jpg

:shrug:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flott at en bruker penger og ressurser på slikt som Troll-pikken og at en sannsynligvis vil tjene penger på dette over tid.

Fin illustrasjon på at det økonomiske systemet fjerner seg mer og mer  fra virkelig og meningsfull verdiskaping og over til "påfugl-stjert-økonomi" :-) 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+2534

Er det fornuftig bruk at skattebetalernes penger?

Nei det er det ikke. Men skal kommunen sine penger brukes på dette da? Mitt inntrykk var at dette var noe som skulle bli gjort i privat regi, men jeg kan ta feil. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Dette derimot, det kan man reagere på. Helt sinnsykt at skattepengene skal brukes på sånne ting. For all del: dama må gjerne holde på med dette, men da får hun finansiere det selv; evt finne investorer som vil støtte henne.

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...