Vox_populi Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Han spør ganske enkelt om vi synes dette er en oppgave som det er naturlig at skattebetalerne skal betale. Det står ingenting om at de gjør det for øyeblikket – rett meg om jeg har oversett noe. At trådstarter forsøker seg på et ro-maraton etter å ha tabbet seg ut er nå en ting, men at andre også skal komme løpende med årer og de villeste fortolkningene for å hjelpe til var noe uventet... Du kan åpenbart ikke peke på én ting jeg har oversett, bare gjentar dine udokumenterte påstander. Ikke uventet, riktignok. Lenke til kommentar
MKap Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Han spør ganske enkelt om vi synes dette er en oppgave som det er naturlig at skattebetalerne skal betale. Det står ingenting om at de gjør det for øyeblikket – rett meg om jeg har oversett noe. At trådstarter forsøker seg på et ro-maraton etter å ha tabbet seg ut er nå en ting, men at andre også skal komme løpende med årer og de villeste fortolkningene for å hjelpe til var noe uventet... Du kan åpenbart ikke peke på én ting jeg har oversett, bare gjentar dine udokumenterte påstander. Ikke uventet, riktignok. Sjølv om han ikkje seier det rett ut, insinuerer han det jo ganske kraftig i fyrste post. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Det hele er latterlig, flaut, idiotisk og en skam. Som jeg skrev et annet sted: Gid den forbaska steinen ble knust, så var vi ferdig med tullet. Kun mindre begavede folk syns sånt er noe å bry seg med. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Om det var den kvinnelige motsats, ville det fått tilsvarende fokus? Blitt kalt "trollf***a, vært samme slags attraksjon, og blitt like selvfølgelig gjenstand for resturering?Neppe. Tipper noe sånt hadde vært omdiskutert i utgangspunktet, og blitt vist forståelse om den bleramponert. Og det med rette.Det mannlige er det tydeglivis veldig greit å diskriminere, og henge ut på den måten. Lurer på hvorfor. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Om det var den kvinnelige motsats, ville det fått tilsvarende fokus? Blitt kalt "trollf***a, vært samme slags attraksjon, og blitt like selvfølgelig gjenstand for resturering? Geir 6 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Om det var den kvinnelige motsats, ville det fått tilsvarende fokus? Blitt kalt "trollf***a, vært samme slags attraksjon, og blitt like selvfølgelig gjenstand for resturering? Neppe. http://www.vg.no/forbruker/reise/reiseliv/i-trollpikkens-fravaer-staar-disse-fjellformasjonene-fortsatt/a/24083453/ 2 Lenke til kommentar
Markedsfundamentalisten Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Nei, men det er mye langt verre bruk av skattepenger ute og går, så jeg feller ingen tårer. Trollfitta f.eks. Lenke til kommentar
Sir Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Om det var den kvinnelige motsats, ville det fått tilsvarende fokus? Blitt kalt "trollf***a, vært samme slags attraksjon, og blitt like selvfølgelig gjenstand for resturering? Geir Det hadde vel vært ulovlig å gå inn der ihvertfall. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Noe vil klart være frampå med sånt også, men det vil garantert aldri bli gitt samme offentlige oppstyr. --------------------------------------------------------------------------------Dessverre gjorde de som ville ha bort trolltullet seg selv en bjørnetjeneste. Fra dagens Haugesunds avis: 1 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Flott at en bruker penger og ressurser på slikt som Troll-pikken og at en sannsynligvis vil tjene penger på dette over tid. Fin illustrasjon på at det økonomiske systemet fjerner seg mer og mer fra virkelig og meningsfull verdiskaping og over til "påfugl-stjert-økonomi" :-) Lenke til kommentar
karsy Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 nei. Ufattelig mye skattepenger blir misbrukt på verre måter. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Denne tar kaken for min del: (Ref db.no:http://www.dagbladet.no/kultur/norsk-scenekunstner-henges-ut-pa-nett---jeg-mottar-ikke-19-millioner-i-lonn-fra-kulturradet/68470266) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Folk står i helsekø, og du mener det er fornuftig å bruke skattekroner på å fikse steinpikker? Spørs hvem i helsekøen vi snakker om.. Er mange som kommer på omtrent samme viktighetsgrad som en steinpikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Er det fornuftig bruk at skattebetalernes penger? Nei det er det ikke. Men skal kommunen sine penger brukes på dette da? Mitt inntrykk var at dette var noe som skulle bli gjort i privat regi, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Denne tar kaken for min del: (Ref db.no:http://www.dagbladet.no/kultur/norsk-scenekunstner-henges-ut-pa-nett---jeg-mottar-ikke-19-millioner-i-lonn-fra-kulturradet/68470266) Dette derimot, det kan man reagere på. Helt sinnsykt at skattepengene skal brukes på sånne ting. For all del: dama må gjerne holde på med dette, men da får hun finansiere det selv; evt finne investorer som vil støtte henne. Endret 18. juli 2017 av Slettet+2534 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå