VRK18 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Er det fornuftig bruk at skattebetalernes penger? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Hva er trollpikken? Edit; Fant det ut. Endret 7. juli 2017 av 4 3 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Nei, men det er mye langt verre bruk av skattepenger ute og går, så jeg feller ingen tårer. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Er ikke dette privateid? Slik jeg forsto det er dette en privat eier som ønsker å skape inntekt. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Brukes skattebetalerenes penger på dette i det hele tatt, og i så fall hvor mye? Men ja, jeg vil gjerne bidra til å bevare den norske naturen. 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Brukes skattebetalerenes penger på dette i det hele tatt, og i så fall hvor mye? Dette er vel et forholdsvis sentralt spørsmål som man må anta at trådstarter har oversikten over siden han starter en slik tråd. Merkelig at det ikke legges ved en link eller i det minste et beløp på hvor mye av skattepengene som går til dette, spesielt ettersom alt av media sier at det dreier seg om en privat kronerulling for å finansiere det. Men trådstarter driver naturligvis ikke med fake news (han er jo en svoren bekjemper av slikt), så vi får anta tallene dukker opp her i tråden snart. Endret 7. juli 2017 av Zork 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Gjenreisningen er finansiert ved en privat organisert kronerulling: VG: Kronerulling for Trollpikken: Nærmer seg målet Geir 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Jeg er geolog, og hadde aldri trodd jeg skulle skulle oppleve antigeologi. Uansett, nå har han fått tilbake reisningen. Da gjenstår det bare å markedsføre kuken som et potensmiddel for asiater. Alle impotente, hjertesvake gubber som kommer seg dit, gnager i seg litt stein, og overlever tilbaketuren, får evig potens og ei utslitt kjerring. Hvor er de mobile pukkverkene, nå som vi behøver dem? Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Merkelig at det ikke legges ved en link eller i det minste et beløp på hvor mye av skattepengene som går til dette, Han spør ganske enkelt om vi synes dette er en oppgave som det er naturlig at skattebetalerne skal betale. Det står ingenting om at de gjør det for øyeblikket – rett meg om jeg har oversett noe. 1 Lenke til kommentar
MKap Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Som sagt: ikkje skattepengar, men kronerulling. Synst uansett dette er fornuftig pengebruk (sjølv om det hadde vore skattepengar). Ein får antakeleg investeringa tilbake mange gonger i form av turisme, spesielt etter mediedekninga i det siste. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 7. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2017 Folk står i helsekø, og du mener det er fornuftig å bruke skattekroner på å fikse steinpikker? Lenke til kommentar
Populært innlegg Prusk Skrevet 7. juli 2017 Populært innlegg Del Skrevet 7. juli 2017 Det brukes ikke skattepenger - skattepenger genereres av denne reisningen. 10 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Er det vel ikke sansynlig samme personen vil prøve å gjøre hærværk igjen? Ikke det jeg støtter personen å sage stein, men jeg syns det egenlig er bortkastet penger å fikse slike ting. Hvis jeg skulle reise dit er det for å få fjellluft istedenfor å klatre på stein. Så om trollpikken er der eller ikke bryr jeg meg lite om. Men personen bør vel få sin straff uansett. Er jo verre å kutte strømkabelen eller fiberkabelen da man har får alternativ på fjellet. Endret 7. juli 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
MKap Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Folk står i helsekø, og du mener det er fornuftig å bruke skattekroner på å fikse steinpikker? Ville ha vore. Men ja, ei lita investering med stort sannsyn for god avkastning i form av verdiskaping (og dermed framtidige skatteinntekter) er ein no-brainer. 200 000 er forsvinnande lite i forhold til skattepengane me allereie bruker på vedlikehald av kyrkjer og verna bygg, turistinfrastruktur etc. Endret 7. juli 2017 av MKap 2 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 7. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2017 Ja, den pikken drar sikkert mange utlendinger til Norge. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Folk står i helsekø, og du mener det er fornuftig å bruke skattekroner på å fikse steinpikker? Det brukes ikkje skattepenger, det er en privat innsamling som finansierer dette. Sjekk fakta før du gjør deg sjølv til latter.... 2 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 7. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2017 Har ikke påstått det. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Merkelig at det ikke legges ved en link eller i det minste et beløp på hvor mye av skattepengene som går til dette, Han spør ganske enkelt om vi synes dette er en oppgave som det er naturlig at skattebetalerne skal betale. Det står ingenting om at de gjør det for øyeblikket – rett meg om jeg har oversett noe. At trådstarter forsøker seg på et ro-maraton etter å ha tabbet seg ut er nå en ting, men at andre også skal komme løpende med årer og de villeste fortolkningene for å hjelpe til var noe uventet... 8 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Har ikke påstått det. jo, det er det du gjør i overskriften din. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå