Jonas Magerøy Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Det gikk flere varsellamper da vi fikk prøve forløperen til det mektige Life is Strange.SNIKTITT: Life is Strange: Before the Storm Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Vel. Da har 2 av 3 forhåndsbestille spill fått svake reviews Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Vel. Da har 2 av 3 forhåndsbestille spill fått svake reviews Konklusjon, aldri forhåndsbestill. AtW 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Vel. Da har 2 av 3 forhåndsbestille spill fått svake reviews Vent til spillet er ute og anmeldelsene dukker opp. Dette var jo bare en preview. I tillegg kan vel noen ha andre oppfatninger av spillet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Jeg angrer ikke på det. Jeg bare synes det er ironisk. Jeg tror slike spill som dette får en del kritikk fordi mange forventer at det skal leve opp til forgjengeren. Samme som me andromeda. Forventningene er så høye at folk blir skuffet. Endret 8. juli 2017 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå