Gunnar Fagerli Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Et godt portrett. Jeg ville fjernet refleksflekkene til høyre da de tar litt for mye oppmerksomhet. Du har mange gode bilder, men får lite kommentarer. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Flott portrett i ørlite softet svarthvit versjon. Når jeg tenker at kanskje skulle du hatt mest luft til venstre og minst til høyre så kan det bunne i at jeg er litt konservativ på det området. Roar Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Flott bilde, men jeg skulle ønske at modellen så den andre veien. Altså fremover og ikke bakover. Man kan gjerne speilvende bildet etterpå i Lr/Ps eller et annet programm. Men ellers synes jeg at bildet meget bra. Arnfinn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Flott bilde! Jeg synes refleksene skal være der, synes de tilfører bildet noe positivt. Bildet blir også flott presentert på mørk bakgrunn. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Ett flott portrett i SV/hv. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg