Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hei folkens! Møtte en fyr på nach for noen uker siden, og følte vi fikk en god tone. Han overnattet hos meg, og var hos meg nesten hele dagen derpå. Vi avtalte også at vi skulle møtes igjen, og addet hverandre på facebook. Det hender han snakker med meg på facebook, men når jeg svarer så kan det ta flere dager før han skriver noe igjen! I natt ringte han meg 2 ganger, og spurte om jeg ville bli med ut å drikke. Jeg svarte at jeg ikke kunne, men ville gjerne en annen gang. Dette har han ikke svart på(men sett meldingen). Blir så forvirra over hva han vil. Hvorfor snakker han med meg med jevne mellomrom om han ikke er interresert? Begynner å lure om han kanskje bare kontakter meg når han er full og muligens vil ha sex. Sier til meg selv at neste gang han sier noe skal jeg bruke en dag på å svare, men når han først sier noe klarer jeg ikke å la være å svare Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Det er vel ikke sikkert han er så besatt av Facebook at han driver med det hver dag. Gi det litt tid. Å gnåle over minutter, timer eller dager er ikke verdt det. Vær litt tålmodig. Ting tar tid. Ikke tenk på Facebook måten, tenk som en normal person. Lenke til kommentar
Gunnm Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Begynner å lure om han kanskje bare kontakter meg når han er full og muligens vil ha sex. Neida. Overhodet ikke. Bare lek kostbar du, saa skal du se at det blir godt forhold ut av det, han tar signalene dine og alt blir bare bra. Hjalp det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Det er vel ikke sikkert han er så besatt av Facebook at han driver med det hver dag. Gi det litt tid. Å gnåle over minutter, timer eller dager er ikke verdt det. Vær litt tålmodig. Ting tar tid. Ikke tenk på Facebook måten, tenk som en normal person. Jeg ser jo når han er pålogget, og han åpner meldingene mine. Føler ikke jeg tenker på facebookmåten, men vanligvis når folk ikke svarer(ikke at det er så mye å svare på i grunn) tolker jeg det som de ikke er interessert. Blir bare så forvirra når han plutselig skriver noe igjen.. Begynner å lure om han kanskje bare kontakter meg når han er full og muligens vil ha sex. Neida. Overhodet ikke. Bare lek kostbar du, saa skal du se at det blir godt forhold ut av det, han tar signalene dine og alt blir bare bra. Hjalp det? Trenger seriøs hjelp her Lenke til kommentar
Gunnm Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Trenger seriøs hjelp her Han vil putte penisen sin inn i deg men liker deg ikke egentlig. Der har du alle svara du trenger. 5 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Det er vel ikke sikkert han er så besatt av Facebook at han driver med det hver dag. Gi det litt tid. Å gnåle over minutter, timer eller dager er ikke verdt det. Vær litt tålmodig. Ting tar tid. Ikke tenk på Facebook måten, tenk som en normal person. Jeg ser jo når han er pålogget, og han åpner meldingene mine. Føler ikke jeg tenker på facebookmåten, men vanligvis når folk ikke svarer(ikke at det er så mye å svare på i grunn) tolker jeg det som de ikke er interessert. Blir bare så forvirra når han plutselig skriver noe igjen.. Det er akkurat det jeg mener med å tenke på Facebook måten. Du overtenker alt, ting som egentlig ikke har noe å si. Å få panikk over noen dager vil du eventuelt le av om noen år, hvis dere da har vært i et forhold i flere år. Jeg vil ikke blande meg for mye eller foreslå hva du skal eller bør gjøre, men du kan vel ringe til han? Eller er det for gammeldags? Eller banke på døren hans hvis du vet hvor han bor og det er passende (hvis dere ikke er helt fremmede). Gi litt av deg selv, så får du det nok som du ønsker. Facebook gir ingenting, det er et helt kaldt og meningløst miljø hvis du sammenlikner med å banke på døren eller ringe han. Da må du gi av deg selv. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Trenger seriøs hjelp her Han vil putte penisen sin inn i deg men liker deg ikke egentlig. Der har du alle svara du trenger. Ok, det er det jeg mistenkte Men vi kjenner jo egentlig ikke hverandre, så tror du det er håp om at han skal like meg? Eller er jeg liksom utelukket fordi stemningen allerede er satt på en måte? Det er vel ikke sikkert han er så besatt av Facebook at han driver med det hver dag. Gi det litt tid. Å gnåle over minutter, timer eller dager er ikke verdt det. Vær litt tålmodig. Ting tar tid. Ikke tenk på Facebook måten, tenk som en normal person. Jeg ser jo når han er pålogget, og han åpner meldingene mine. Føler ikke jeg tenker på facebookmåten, men vanligvis når folk ikke svarer(ikke at det er så mye å svare på i grunn) tolker jeg det som de ikke er interessert. Blir bare så forvirra når han plutselig skriver noe igjen.. Det er akkurat det jeg mener med å tenke på Facebook måten. Du overtenker alt, ting som egentlig ikke har noe å si. Å få panikk over noen dager vil du eventuelt le av om noen år, hvis dere da har vært i et forhold i flere år. Jeg vil ikke blande meg for mye eller foreslå hva du skal eller bør gjøre, men du kan vel ringe til han? Eller er det for gammeldags? Eller banke på døren hans hvis du vet hvor han bor og det er passende (hvis dere ikke er helt fremmede). Gi litt av deg selv, så får du det nok som du ønsker. Facebook gir ingenting, det er et helt kaldt og meningløst miljø hvis du sammenlikner med å banke på døren eller ringe han. Da må du gi av deg selv. Hmm, kan nok si meg enig i at jeg overtenker og at dette kanskje høres litt rart ut for den eldre generasjonen. Facebook er nok den mest brukte kommunikasjonsmetoden blant folk på min alder, så man merker jo på en måte om folk er interessert eller ikke. Han må iallfall vær interessert i noe, siden han faktisk skriver til meg i blant. Vi har bare møtt hverandre en gang, så er litt upassende og intenst å ringe han helt edru eller banke på døren hans. Lenke til kommentar
Gunnm Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Ok, det er det jeg mistenkte Men vi kjenner jo egentlig ikke hverandre, så tror du det er håp om at han skal like meg? Eller er jeg liksom utelukket fordi stemningen allerede er satt på en måte? Jeg tror han synes at du er masete og ikke vil snakke med deg. Men, du kan jo "gi av deg selv", om du er med paa tanken. Analsex pleier aa vaere et godt tilbud som man ikke sier nei til. Endret 6. juli 2017 av Gunnm Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Sjansene er store for at han er litt feig eller ikke vet helt hva han skal si og heller holder kjeft. Bedre å holde kjeft og la folk tro du er en idiot istedenfor å åpne den og bekrefte mistanken, det er ett faktisk ordtak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Ok, det er det jeg mistenkte Men vi kjenner jo egentlig ikke hverandre, så tror du det er håp om at han skal like meg? Eller er jeg liksom utelukket fordi stemningen allerede er satt på en måte? Jeg tror han synes at du er masete og ikke vil snakke med deg. Tviler sterkt da jeg aldri har snakket med han først. Han har snakket til meg/stilt meg et spørsmål. Jeg svarer+litt til, men så svarer han ikke igjen. Mistenker at han kanskje prøver å holde meg varm så jeg ikke glemmer meg, så kan han ringe meg når han drikker og har lyst til å ha sex med meg. Lenke til kommentar
Gunnm Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Mistenker at han kanskje prøver å holde meg varm så jeg ikke glemmer meg, så kan han ringe meg når han drikker og har lyst til å ha sex med meg. Hoeres ut som en plan. Dere har jo allerede funnet ut av hva greia gaar i, saa. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hmm, kan nok si meg enig i at jeg overtenker og at dette kanskje høres litt rart ut for den eldre generasjonen. Facebook er nok den mest brukte kommunikasjonsmetoden blant folk på min alder, så man merker jo på en måte om folk er interessert eller ikke. Han må iallfall vær interessert i noe, siden han faktisk skriver til meg i blant. Vi har bare møtt hverandre en gang, så er litt upassende og intenst å ringe han helt edru eller banke på døren hans. Tusen takk. Haha... Vel, om Facebook er den mest brukte formen for kommunikasjon gjør den jo ikke bedre eller hva? På Facebook må man ikke gi av seg selv. Og snakk om den eldre generasjon (jeg er ikke så gammel), så var det faktisk rimelig vanlig å stille seg på døren med blomster for de utvalgte. Det kaller jeg å måtte gi av seg selv. Ikke for å være en gammel grinebiter her, men kanskje Facebook er litt av problemet? Men hva vil du da? Det er jo langt viktigere enn hva han vil (foreløpig). Du har rett. Hvis dere bare har truffet hverandre en gang vil det kreve svært mye å stille seg på døren og banke på. Men å ringe vil ikke være upassende. Da vil du måtte gi av deg selv, samtidig som han ikke kan snike seg unna. Jada, det kan bli pinlig, men det kan også lønne seg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hmm, kan nok si meg enig i at jeg overtenker og at dette kanskje høres litt rart ut for den eldre generasjonen. Facebook er nok den mest brukte kommunikasjonsmetoden blant folk på min alder, så man merker jo på en måte om folk er interessert eller ikke. Han må iallfall vær interessert i noe, siden han faktisk skriver til meg i blant. Vi har bare møtt hverandre en gang, så er litt upassende og intenst å ringe han helt edru eller banke på døren hans. Tusen takk. Haha... Vel, om Facebook er den mest brukte formen for kommunikasjon gjør den jo ikke bedre eller hva? På Facebook må man ikke gi av seg selv. Og snakk om den eldre generasjon (jeg er ikke så gammel), så var det faktisk rimelig vanlig å stille seg på døren med blomster for de utvalgte. Det kaller jeg å måtte gi av seg selv. Ikke for å være en gammel grinebiter her, men kanskje Facebook er litt av problemet? Men hva vil du da? Det er jo langt viktigere enn hva han vil (foreløpig). Du har rett. Hvis dere bare har truffet hverandre en gang vil det kreve svært mye å stille seg på døren og banke på. Men å ringe vil ikke være upassende. Da vil du måtte gi av deg selv, samtidig som han ikke kan snike seg unna. Jada, det kan bli pinlig, men det kan også lønne seg. Haha, håper du ikke ble fornærmet av at jeg antok du er i en litt tidligere generasjon av meg. Var iallfall ikke meningen! Nei absolutt ikke, men tror nok at å møte opp på døren fort kan oppleves som litt crazy stalker-aktig. Men jeg ser absolutt poenget ditt! Foreløpig kunne jeg tenkt meg full pakke holdt jeg på å si, men kjenner han jo i bunn og grunn ikke. Takk for rådene! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Sjansene er store for at han er litt feig eller ikke vet helt hva han skal si og heller holder kjeft. Bedre å holde kjeft og la folk tro du er en idiot istedenfor å åpne den og bekrefte mistanken, det er ett faktisk ordtak. Jeg tror du er inne på noe. Ofte er det slik når man treffer nye personer. For menn som alltid er forventet å ta initiativ kan det være ekstra pinlig vanskelig å vite hva man skal gjøre. Å skrive litt på Facebook er jo overhode ingen indikasjon på noe som helst. Totalt mekanisk og kaldt og umulig å lese noe ut av, vil jeg påstå. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Haha, håper du ikke ble fornærmet av at jeg antok du er i en litt tidligere generasjon av meg. Var iallfall ikke meningen! Nei absolutt ikke, men tror nok at å møte opp på døren fort kan oppleves som litt crazy stalker-aktig. Men jeg ser absolutt poenget ditt! Foreløpig kunne jeg tenkt meg full pakke holdt jeg på å si, men kjenner han jo i bunn og grunn ikke. Takk for rådene! Nei, jeg fant det morsomt Det er ikke stalker å møte opp på døren med mindre det er etter et forhold. Men ja, døren kan kanskje være litt drastisk så tidlig, selv om det var et "normalt" alternativ f.eks 20 år tilbake i tid. Men å ringe er en mellomting. Du kan faktisk lese en hel del ting ut av å snakke med noen på telefonen, selv om det ikke er ansikt til ansikt. Mye mer enn du kan lese ut fra Facebook eller meldinger eller liknende, som i mange tilfeller kan være umulig å tolke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Sjansene er store for at han er litt feig eller ikke vet helt hva han skal si og heller holder kjeft. Bedre å holde kjeft og la folk tro du er en idiot istedenfor å åpne den og bekrefte mistanken, det er ett faktisk ordtak. Mener du at han er litt "redd" for å si noe teit? Isåfall vil jeg si det er mer positivt at han er redd for å være teit enn at han bare vil møte meg i fylla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Haha, håper du ikke ble fornærmet av at jeg antok du er i en litt tidligere generasjon av meg. Var iallfall ikke meningen! Nei absolutt ikke, men tror nok at å møte opp på døren fort kan oppleves som litt crazy stalker-aktig. Men jeg ser absolutt poenget ditt! Foreløpig kunne jeg tenkt meg full pakke holdt jeg på å si, men kjenner han jo i bunn og grunn ikke. Takk for rådene! Nei, jeg fant det morsomt Det er ikke stalker å møte opp på døren med mindre det er etter et forhold. Men ja, døren kan kanskje være litt drastisk så tidlig, selv om det var et "normalt" alternativ f.eks 20 år tilbake i tid. Men å ringe er en mellomting. Du kan faktisk lese en hel del ting ut av å snakke med noen på telefonen, selv om det ikke er ansikt til ansikt. Mye mer enn du kan lese ut fra Facebook eller meldinger eller liknende, som i mange tilfeller kan være umulig å tolke. Jeg har egentlig telefonangst, og vet ikke helt hva jeg skal si. Eneste gangene jeg faktisk tør å ringe folk er når jeg er full, men da blir jeg jo minst like forvirrende som han er.. Angrer litt på at jeg ikke tok telefonen når han ringte, men det var midt på natten, jeg sov og skulle på jobb. Endret 6. juli 2017 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Sjansene er store for at han er litt feig eller ikke vet helt hva han skal si og heller holder kjeft. Bedre å holde kjeft og la folk tro du er en idiot istedenfor å åpne den og bekrefte mistanken, det er ett faktisk ordtak. Mener du at han er litt "redd" for å si noe teit? Isåfall vil jeg si det er mer positivt at han er redd for å være teit enn at han bare vil møte meg i fylla. Beste måten å finne ut av om dette er tilfellet er å være litt mer pågående. Ring han når du bare vil prate med han, jeg antar at du har nummeret hans? Hva med å foreslå noe som ikke har med fylla eller sex å gjøre på dagtid? Museum f.eks kan jo være ett godt alternativ, da har dere noe å prate om også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Sjansene er store for at han er litt feig eller ikke vet helt hva han skal si og heller holder kjeft. Bedre å holde kjeft og la folk tro du er en idiot istedenfor å åpne den og bekrefte mistanken, det er ett faktisk ordtak. Mener du at han er litt "redd" for å si noe teit? Isåfall vil jeg si det er mer positivt at han er redd for å være teit enn at han bare vil møte meg i fylla. Beste måten å finne ut av om dette er tilfellet er å være litt mer pågående. Ring han når du bare vil prate med han, jeg antar at du har nummeret hans? Hva med å foreslå noe som ikke har med fylla eller sex å gjøre på dagtid? Museum f.eks kan jo være ett godt alternativ, da har dere noe å prate om også. Ja du har nok rett. Jeg er nok litt passiv, men det er nok mest pga frykten for å være irriterende eller bli avvist. Har ikke nummeret, men han ringte meg på facebok(kommer opp som et vanlig anrop). Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Altså det verste som skjer er at du lærer at han ikke er into deg som du er into han, så du vinner på situasjonen sånn egentlig uansett hva utfallet blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå