Trond Olav Løkken Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 etter solefall Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Fint landskaps bilde Trond Olav. Sikkert en intressant, spennende, reise Mvh Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Flott landskapsbilde , med de beplantede feltene innover i bildet og de forskjellige fargetonene . Er det bare meg eller er det andre som også irriterer seg over reklamen som ligger i høyre side av skjermbildet og tar oppmerksomheten bort fra bildet ? Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Ja, vi kjenner igjen det bølgende landskapet som du har vist oss flere ganger. Du behøver jo ikke gjøre som jeg sier når jeg her foreslår en ytterligere beskjæring nede slik at du får diagonalen inn fra høyre rramme og rent ut på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet hvilket antagelig vil øke spenningen. At formatet blir enda mer panorama da gjør ikke noe i dette motivet for det favner så vidt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Et av dine menge gode landskapsbilder fra sydlige strøk, og som vi kjenner oss igjen i. Den lille disen i luften skiller lagene i landskapet på en fin måte. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg