Veritæs Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) I så fall ønsker jeg meg et nytt skjermkort til jul. Som du ser av maskin spes (ligger i profilen) min, passer ikke mitt nåværende skjermkort med resten av systemet. Takk på forhånd snille nisse. Pluss at jeg har vært snill gutt i år. ps (et Radeon 9800 XT er helt greit) Endret 6. desember 2003 av Squy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Squy: så litt på de siste postene og/eller trådene dine, og føler det som nødvendig å informere deg om EN ting: Postene i Off-Topic delen av Forumet teller IKKE på postcounteren. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 så? hva skal jeg med en høy post count. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 så? hva skal jeg med en høy post count. Det må du ikke spørre meg om... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Du må skjønne at denne gutten( eller hva det er) har fritidsproblemer...... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg trenger ikke å ønske meg 9800 XT 256 MB til jul... Gjett hvorfor... Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 du har gamecube? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg trenger ikke å ønske meg 9800 XT 256 MB til jul... Gjett hvorfor... Du har den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå