JonasAndorsen Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Kjøpte en SSD fra Elkjøp i dag, og prøvde å montere den med en gang jeg kom hjem. Har prøvd flere ganger med å sette den inn, men den kommer seg bare noen millimeter inn, før den møter motstand, og den stopper. Prøvde å finne noen som hadde det samme problemet, og jeg fant en liten guide, hvor det sto at man bare måtte presse litt hardere, men det funker absolutt ikke. Jeg er ikke veldig god med pc, så det kan hende at jeg surrer veldig mye nå, men jeg har sett på¨flere videoer av hvordan man skal installere den, men det funker ikke i det hele tatt for meg! Link til PCen: https://www.multicom.no/multicom-jorah-i633s-gaming-pc/cat-p/c/p10635870 Hovedkortet er et Gigabyte Z170X Ultra Gaming kort. Noen som har noen tips? Kan laste opp en video hvis det trengs. Endret 6. juli 2017 av JonasAndorsen Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Sikker på du har den riktig vei? For det skal være veldig enkelt å dytte den inn også skru den fast. Sikker på du ikke har sata versjonen? I så fall er det ikke rart hvis det er 2 hull sperren gjør du ikke får den inn. Nå kan det være produksjons feil hvis hullet er for tett eller den har fått klem skadet under transport. Lenke til kommentar
JonasAndorsen Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Skal ta og filme en liten video. Endret 6. juli 2017 av JonasAndorsen Lenke til kommentar
JonasAndorsen Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Sikker på du har den riktig vei? For det skal være veldig enkelt å dytte den inn også skru den fast. Sikker på du ikke har sata versjonen? I så fall er det ikke rart hvis det er 2 hull sperren gjør du ikke får den inn. Nå kan det være produksjons feil hvis hullet er for tett eller den har fått klem skadet under transport. Det er en NVMe SSD. Er også veldig sikker på at den er rett vei.. Kan ta å filme litt for å vise hva jeg gjør, kanskje du da ser om jeg har gjort noe feil! Lenke til kommentar
JonasAndorsen Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Sikker på du har den riktig vei? For det skal være veldig enkelt å dytte den inn også skru den fast. Sikker på du ikke har sata versjonen? I så fall er det ikke rart hvis det er 2 hull sperren gjør du ikke får den inn. Nå kan det være produksjons feil hvis hullet er for tett eller den har fått klem skadet under transport. Oj Oj, min feil. Viste seg at jeg bare var litt forsiktig! Var så redd for å ødelegge noe da jeg satt den inn. Var noen skumle skrapelyder og slikt, men jeg fikk satt den inn til slutt! Uansett, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå