Gadsila Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hei, hadde nå nettopp oppkjøring for ca 1 time siden. Besto desverre ikke oppkjøringen, lurer på om det er noen som har noen gode tips eller lignende historie ? Følte det gikk veldig fint, ble nokså trist når jeg fikk høre resultatet, men men. Var nokså selvsikker før oppkjøringen begynnte, så kom det miserable resultatet hehe. Her er det som står i brevet jeg fikk på altin. Samla vurdering: Ikke bestått / Ikkje greidd Begrunnelse / Grunngjeving: Kjøremåten er ikke trafikksikker nok, gir ikke god nok samhandling og tar ikke godt nok hensyn til helse, miljø og andres behov. Gjennomgående ikke god nok: * Tegngiving: Sen/misvisende og til tider utelatt. * Plassering og Kjøretøybehandling: Ustø kurs, kryss (store svinger), girvalg og bruk av kobling (påvirker bilens kurs og fart). - Ikke god nok rygging og parkering - Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hva lurer du egentlig på her? Sensor har jo tydelig dokumentert det som ikke er bra nok. Hadde du fått "ikke bestått" uten noen begrunnelse ville jeg skjønt hvorfor du laget tråden. Hva sa kjørelærer? 3 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Det ser ut som du hadde mange feil som førte til at du ikke bestå, du må enten ta flere timer med kjørelærer eller med noen fra familien som har peiling å kjøre og se hvor du bommer. Lenke til kommentar
Gadsila Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Hva lurer du egentlig på her? Sensor har jo tydelig dokumentert det som ikke er bra nok. Hadde du fått "ikke bestått" uten noen begrunnelse ville jeg skjønt hvorfor du laget tråden. Hva sa kjørelærer? Ser etter gode tips til oppkjøring Ikke så mye, at jeg måtte sjekke Altin for å se hva som fikk feil. Lenke til kommentar
Dillyduzit Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Gode tips til oppkjøring er å øve, øve og øve mer. Sensor har skrevet ned hva du må øve på. 5 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Man trenger ikke andre tips til oppkjøring enn at man skal kjøre som vanlig. Det du må gjøre TS er å lære deg å kjøre bedre, ta fler kjøretimer og øvelseskjør med noen som kjører bra så du ikke får noen dårlige uvaner fra personen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå