TST Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Se første episode av «Afterplant med TommyM» her.E-SPORT: Nytt talkshow om norsk Counter-Strike Lenke til kommentar
cYasUndayfEderer Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Faktisk drit bra! 5 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hvorfor ikke lage som podkast? Synes at det å se videoer tar opp for mye tid, jeg har anledning til å konsumere mye mer som radio enn som tv, særlg hvis det likevel bare er opptak av folk som snakker over skype. 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Vi kan hente ut lyden og få den ut i podkast. Vi kan også ordne så det kun er video uten lyd for de som ønsker det. Kanskje noen vil dubbe til andre språk? Her er vi åpne for alle forslag! Endret 6. juli 2017 av TST 2 Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Vi kan hente ut lyden og få den ut i podkast. Vi kan også ordne så det kun er video uten lyd for de som ønsker det. Kanskje noen vil dubbe til andre språk? Her er vi åpne for alle forslag! Bare putt det på Soundcloud også, så tipper jeg de blir fornøyd. Forøvrig så likte jeg episoden, virket godt forberedt og fikk mer innsikt i den norske scenen. Var ikke så mye "tom prat" som i Well Played. Rip Well Played? 1 Lenke til kommentar
raichi Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 https://gyazo.com/3d25b2b7db04b852af28bd05d806b85d ?? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå