zykotixx Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Har det noe å si om man kjøper et lydkort til studiotelefoner? Dette skal da ikke brukes til et instrument, men til å lage elektronisk musikk? Eller har dette ingenting å si kun hodetelefonene og evnt en hodetelefonforsterker?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 det har litt å si på converterene, få deg en Audient Id14 eller Id4 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Kjøp Dac med amp. Budsjett? Lenke til kommentar
zykotixx Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Har ikke noe budsjett, tenker alltid kvalitet fremfor kvantitet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 Da så JCF Audio - DA8 T og Dangerous music monitor ST Lenke til kommentar
zykotixx Skrevet 7. juli 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 det har litt å si på converterene, få deg en Audient Id14 eller Id4 Er dette et lydkort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 Ja med alt du trenger Lenke til kommentar
zykotixx Skrevet 7. juli 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 den var faktisk litt i det dyreste laget. vet du om det beste til ca 3-5000kr? for lydkort med innebygd forsterker? hvis det var det dette var? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 den var faktisk litt i det dyreste laget. vet du om det beste til ca 3-5000kr? for lydkort med innebygd forsterker? hvis det var det dette var? Denne har jeg med usb dac: https://duet.no/produkt/schiit-jotunheim/ Denne driver alt, og er regnet som utrolig kvalitet for pengene. Lenke til kommentar
zykotixx Skrevet 7. juli 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 Den farger ikke lyden? Har også fått et inntrykk at de virker ulikt på forskjellig typer hodetelefoner. Stemmer dette? At noen hodetelefoner farger de lyden på men andre ikke? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 Den farger ikke lyden? Har også fått et inntrykk at de virker ulikt på forskjellig typer hodetelefoner. Stemmer dette? At noen hodetelefoner farger de lyden på men andre ikke? Jeg har 5 forskjellige hodetelefoner, og 3 forskjellige DAC'er. Synes Jotunheim er veldig nøytral. Hørselen til folk er jo forskjellig, så det er umulig å si en fasit. Noen mener jo helt forskjellig om samme produkter. Lenke til kommentar
zykotixx Skrevet 7. juli 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 Er det dac dette heter? Hva er det egentlig? Er det et lydkort med innebygd forsterker? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Er det dac dette heter? Hva er det egentlig? Er det et lydkort med innebygd forsterker? Tja, det blir vel en Dacamp Lydkort med forsterker. Hva er DAC - og hvorfor trenger jeg det?http://www.dinside.no/mobil/hva-er-dac---og-hvorfor-trenger-jeg-det/60978930 Endret 7. juli 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
zykotixx Skrevet 7. juli 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 Tror du denne kunne dugd frem til jeg får litt ekstra penger å kjøpt den jotunheim eller den? https://idmusikk.no/focusrite-scarlett-2i2-mkii.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 Ja funker fint den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå