Christoffero89 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hei. Har i dag halogen pærer og vurderer å bytte til led hos verksted. På halogen så blir lykta så varm at isen på lykta smelter. Hva med led? Blir det samme varme effekt på den? Har ikke lyktespylere. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hei. Har i dag halogen pærer og vurderer å bytte til led hos verksted. På halogen så blir lykta så varm at isen på lykta smelter. Hva med led? Blir det samme varme effekt på den? Har ikke lyktespylere. Nei det blir ikke særlig varmeutvikling i led lampene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Hvordan blir det da med lys på vinteren? Vil bort fra halogen da de lyser for dårlig men hvis det er is på lykta ser man jo ikke så mye Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Det er krav om å koste av bilen før en starter på ferden, så hva er problemet? Jeg har kun LED fjernlys og hverken snø eller regn er et problem 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Joda. Koster av bilen men med halogen så slipper jeg å skrape frontlykter. Men med led må jeg vel skrape isen? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 *IKKE* skrape lykta, du kommer til å få ripete glass! Bruk heller isfjernespray og kost! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Ok, er led lys godkjent uten lyktespylere? Tenker på en eventuell EU kontroll Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Usikker, men jeg *lurer* på om automagisk nivåregulering er pålagt. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Det er ikke lov å sette ledpærer i halogenlykt. Nå vet ikke jeg hva slags bil du har, men ekstralys er jo da ett alternativ. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Har også lurt på det her med led. Er ikke få turer jeg har hatt der hele fronten av bilen har vært glasert med is, unntatt lyktene. Sånt føre må jo være ett h.... med led? Lenke til kommentar
uGn Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Ok, er led lys godkjent uten lyktespylere? Tenker på en eventuell EU kontroll Tenker en rask telefon til et verksted løser spørsmålet ditt ganske fort. (Er det mulig, så kreves det nye lykter mest trolig og det koster $$) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå