G Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Dessto mer jeg bruker Edge, dess mer anledning gir jeg via fellesskapet en klar og tydelig beskjed om at IE er møkk som jeg har forlatt. Jeg har støttenettlesere i Chrome og Firefox, samt har prøvd andre. Så jeg bruker Chrome - Edge - Firefox hyppigst i den rekkefølgen, da jeg har dedikert Firefox med NoScript. Jeg bidrar altså til at nettsteder ser at jeg kun bruker Edge eller Chrome til vanlig surfing. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Men den andelen av IE som blir brukt, det er ingen som opplyser hva slags OS de kjører på. Det er stor forskjell på noen som bruker IE i XP enn i Windows 10. IE i Windows 10 må man lete litt etter. Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Edge minner meg om en beta av IE6... Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Edge minner meg om en beta av IE6... Takk for din tilbakemelding. Det er svært nyttig for oss å få vite dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå