KarlToresen Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hei, Har et forholdsvis nytt Denon AH-GC20, et par mnd gammelt. Når jeg nå skulle koble dette til pc ved bruk av bluetooth merket jeg bakgrunnstøy, hvilket var i from av en kontinuerlig piping. Dersom jeg setter lyden veldig høyt på pc, og lavt på headsettet overdøves denne lyden, men det er ganske upraktisk. En annen ting som kan bemerkes er at lyden kommer i sekundet jeg trykker play på et program, og hvis jeg pauser forsvinner den. Lyden er utrolig irriterende, spesielt hvis jeg skal bruke headsettet til youtube, skype ol. Men om headsettet kobles til ved bruk av ledning er det stille som i graven, altså kun musikk eller hva enn jeg hører på. Det samme gjelder ved bluetooth-tilkobling til mobil, ingen problemer da heller. Det jeg lurer på er da om dette er et vanlig problem, eller om det er en feil på mitt headsett. Klarte ikke å finne noe ved å Google problemet. Noen med samme headsett og som kan informere om det samme er et problem for dere? Eventuelt andre erfaringer som kan være av relevans? Kan og informere om at jeg har testet tilkobling på flere pcer, og problemet er likeledes også da. På forhånd, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå