benzedrine Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Vil gjerne kjøpe en mikrofiberklut som jeg kan legge mellom tastatur og skjerm. Noen som vet hvor jeg kan gå i anskaffelse av en slik klut? På forhånd takk Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Må bare spørre hva du skal bruke den til jeg Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Må bare spørre hva du skal bruke den til jeg det skriver han jo... legge mellom tastaturet og skjermen (på laptopen?) Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Åja, da skjønner jeg. Tenkte ikke på at det kunne vært laptop Hva med noe så enkelt som en tørmopp av ett eller annet slag? JIF f.eks? Endret 6. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
shahin Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Rimi, Rema, Kiwi, Ultra, Centra, Meny, Obs, Prix m.fl. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Husk at den må være forholdsvis tynn da. Vet ikke hvor tynn din maskin trenger jeg. Men en annen ting. Microfiber riper da virkelig opp lcd? Ville ikke brukt en sånn en i nærheten av maskinen min jeg. Ville heller satset på en tynn bomullsduk Lenke til kommentar
benzedrine Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Godt dere engasjerer dere klart Det er snakk om en duk mellom tastatur og skjerm med tanke på når jeg folder laptopen sammen for dagen. Fikk anbefalt mikrofiberklut mellom tastatur og skjerm. Når det er snakk om mikrofiber så er den og skal den være tynn. Tror verken Rimi eller Prix har den mao! Noen som vet? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Meny har et godt utvalg i både tynne og tykke kluter. Rema og rimi har sikkert bare en eller to å velge mellom. Meny Collosseum har 11 typer om jeg ikke husker feil Men sjekk opp det med microfiber og lcd Hei! Det kommer an på hvor ofte du vasker skjermen, men hvis det kanskje er en gang annen hver måned, kan du bruke vindusspray uttynnet med vann i forholdet 1:3 (mest vann). Hvis du rengjør skjermen ofte kan du bruke en klut lett fuktet i vann. IKKE bruk microfiberklut da dette kan lage riper! Lykke til, Med vennlig hilsen Kristoffer Amundsen Teknisk Sjef Zepto Computers AS Endret 6. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
duramaxer Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Bruk ikke microfiber til dette med mindre du vet at skjermen din er av glass og ikke noen form for plast/kunststoff. Og sjekk med kilden til "tipset" hvor vedkommende har dette fra. Har selv fått ruinert et sett grisedyre Oakley motocrossbriller med iridium linser, fordi noen skulle være hjelpsomme og pusse de for meg... med en microfiber brilleklut. Alle microfiberkluter har (mer eller mindre) slipende effekt, det er jo derfor vi kan bruke de til rengjøring uten bruk av kjemikalier. Har vært noe borti industriellt renhold i jobbsamenheng og vil anta at franske Vileda er en av de sterkeste produsentene av microfiberprodukter. Lenke til kommentar
benzedrine Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Nå var spørsmålet mitt med avtrykk på skjerm av tastatur når jeg lukket laptopen, ikke når jeg vasket skjermen. I konklusjon så får jeg bruke en tynn klut, ikke mikrofiberklut, når jeg skal lukke laptopen. Med tanke på vask"! Jeg skal definitvt ikke bruke noe slags form for mikrofiber klart... Lenke til kommentar
duramaxer Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) En stor stjerne i min lille bok til trådstarter fordi han deltar og konkluderer. Endret 6. desember 2003 av duramaxer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ein vanlig klut, ein tynn duk eller noko slikt skulle vel være bra nok. Den skal jo berre være som eit lag mellom skjerm og tastatur, skal ikkje være rensende eller noko. Ein mjuk og tynn duk\klut som ikkje har spesielle renseeffekter som ein mikrofiber har skulle vel være bra. Spør i ein butikk kva dei har av slikt. Lenke til kommentar
benzedrine Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Takk for alle tips og synspunkter. *springer ned på Rema* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå