Blixus Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Hei! Har prøvd å funne noe svar på google, men finner ingenting punktlig. Bestilte nettopp noen "øyelokk" fra ebay, type dette: http://www.ebay.co.uk/itm/282138296431 Er dette lovlig? Ulovlig? Hva er reglene for lysåpning? Endret 6. juli 2017 av Blixus Lenke til kommentar
Blixus Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Ulovlig Hvorfor? Hvordan vet du det? Endret 6. juli 2017 av Blixus Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Sannsynlig ulovlig i henhold til kjøretøyforskriften $28 om plassering, lysspredning etc. Lenke til kommentar
Blixus Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Sannsynlig ulovlig i henhold til kjøretøyforskriften $28 om plassering, lysspredning etc. Det er det jeg tenker. Lysåpning osv, men jeg finner ikke hva grensen er? På focusen min er lykten utrolig mye større enn selve pæren.. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Spør vegvesenet vel, bare å sende dem en e-post med bilder. Lenke til kommentar
Blixus Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Spør vegvesenet vel, bare å sende dem en e-post med bilder. Har faktisk sent en mail for en uke siden, ikke fått noe svar.. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Sannsynlig ulovlig i henhold til kjøretøyforskriften $28 om plassering, lysspredning etc. Det er det jeg tenker. Lysåpning osv, men jeg finner ikke hva grensen er? På focusen min er lykten utrolig mye større enn selve pæren.. Står noen definisjoner langt nedi paragrafen på hva som er lovlig, men så er det nok noe med typegodkjenning og i kjent byråkratisk stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå