Gå til innhold

Plexi

KjellV

Anbefalte innlegg

VVET det har blitt mange leserinnlegg her om plexi men det er to ting jeg lurer på:

Hvordan fester dere plexiglasset? (når dere har kjøpt det fra glassmester). Sprøyter dere bare silikon mellom glasset og kabinettet og klemmer det samme? eller....?

Og hva bruker dere til å sage hull i kabinettet med? Vanlig elektrisk stikksag med metallblad? (har et chieftec dragon kabinett)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Silikon funker fint til å feste plexi-glasset med ja. Står vel noe om det i casemod guiden her et sted etter det jeg husker..btw., hva **** gjør den posten her under grafikkort? Det må da være en ganske så klar casemod post? Eller er det bare meg? :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-12 18:49, blanc skrev:

Dette er et tegn på opprør mot moderatorene, eller tar jeg feil ?

Mitt innlegg eller å i det hele tatt legge denne posten i Grafikkort? Mitt var i alle fall ikke ment som noe opprør mot noe som helst :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-12 18:01, thomasr skrev:

Silikon funker fint til å feste plexi-glasset med ja. Står vel noe om det i casemod guiden her et sted etter det jeg husker..btw., hva **** gjør den posten her under grafikkort? Det må da være en ganske så klar casemod post? Eller er det bare meg? :smile:

Sååååå farlig. Alle kan gjøre feil da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...