Gå til innhold

Må jeg ha faceit for å ha turnering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan lager dere turneringen? Har dere deres egene servere?

Gamer har tilgang på egne servere til turneringer.

Dersom du ønsker å lage din egen turnering pleier det som regel være slik at lagene selv ordner med server for de spillene som trenger det.

Spill som Rocket League og League of Legends har ett system hvor man oppretter ett "rom" som man kan bli med gjennom å skrive inn ett navn og ett passord.

Ønsker du hjelp med å opprette en turnering?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dersom du ønsker å lage din egen turnering pleier det som regel være slik at lagene selv ordner med server for de spillene som trenger det.

Spill som Rocket League og League of Legends har ett system hvor man oppretter ett "rom" som man kan bli med gjennom å skrive inn ett navn og ett passord.

Ja gjerne, kan vi ha samtale på gamers discord? Jeg tror det er det enkleste. Jeg vil også ha hjelp med å finne et norskt lag med rank: Gold Nova 2 - Gold Nova Master.

Lenke til kommentar

Ja gjerne, kan vi ha samtale på gamers discord? Jeg tror det er det enkleste. Jeg vil også ha hjelp med å finne et norskt lag med rank: Gold Nova 2 - Gold Nova Master.

Bruk denne lenken, så kan jeg hjelpe deg i løpet av dagen :)

https://discord.gg/Tc757Qv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...