3TNT3 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Må jeg ha faceit for å ha turnering? Lenke til kommentar
0x7C5 Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Må jeg ha faceit for å ha turnering? Du trenger ikke ha en Faceit konto for å spille turneringer på Gamer. 1 Lenke til kommentar
3TNT3 Skrevet 9. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2017 Hvordan lager dere turneringen? Har dere deres egene servere? Lenke til kommentar
0x7C5 Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Hvordan lager dere turneringen? Har dere deres egene servere? Gamer har tilgang på egne servere til turneringer. Dersom du ønsker å lage din egen turnering pleier det som regel være slik at lagene selv ordner med server for de spillene som trenger det. Spill som Rocket League og League of Legends har ett system hvor man oppretter ett "rom" som man kan bli med gjennom å skrive inn ett navn og ett passord. Ønsker du hjelp med å opprette en turnering? 1 Lenke til kommentar
3TNT3 Skrevet 22. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2017 Ja gjerne, kan vi ha samtale på gamers discord? Jeg tror det er det enkleste. Jeg vil også ha hjelp med å finne et norskt lag med rank: Gold Nova 2 - Gold Nova Master. Lenke til kommentar
3TNT3 Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Hvordan lager dere turneringen? Har dere deres egene servere? Gamer har tilgang på egne servere til turneringer. Dersom du ønsker å lage din egen turnering pleier det som regel være slik at lagene selv ordner med server for de spillene som trenger det. Spill som Rocket League og League of Legends har ett system hvor man oppretter ett "rom" som man kan bli med gjennom å skrive inn ett navn og ett passord. Ønsker du hjelp med å opprette en turnering? Ja gjerne, kan vi ha samtale på gamers discord? Jeg tror det er det enkleste. Jeg vil også ha hjelp med å finne et norskt lag med rank: Gold Nova 2 - Gold Nova Master. Lenke til kommentar
0x7C5 Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Hvordan lager dere turneringen? Har dere deres egene servere? Gamer har tilgang på egne servere til turneringer. Dersom du ønsker å lage din egen turnering pleier det som regel være slik at lagene selv ordner med server for de spillene som trenger det. Spill som Rocket League og League of Legends har ett system hvor man oppretter ett "rom" som man kan bli med gjennom å skrive inn ett navn og ett passord. Ønsker du hjelp med å opprette en turnering? Ja gjerne, kan vi ha samtale på gamers discord? Jeg tror det er det enkleste. Jeg vil også ha hjelp med å finne et norskt lag med rank: Gold Nova 2 - Gold Nova Master. Bruk denne lenken, så kan jeg hjelpe deg i løpet av dagen https://discord.gg/Tc757Qv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå