Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva gjør man om man er ensom men likevel søppelmenneske?

Anbefalte innlegg

Det er mange jeg misliker, men jeg har bare litt å gjøre med noen få av dem, og ingenting å gjøre med resten.

Tja.

Du vet, det er noen som, naar de har et problem av en eller annen art, naermest gjoer problemet sitt til en hobby.

Det blir en del av deres identitet, og de blir bare mer og mer opphengt av aa snakke om det. Jeg vet ikke hvor du er i den loeypa der, men jeg kan love deg at det er mer enn nok av andre mennesker som ogsaa er ensomme av den ene eller andre grunnen, men det er ikke alle som poster om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.

Du vet, det er noen som, naar de har et problem av en eller annen art, naermest gjoer problemet sitt til en hobby.

Det blir en del av deres identitet, og de blir bare mer og mer opphengt av aa snakke om det. Jeg vet ikke hvor du er i den loeypa der, men jeg kan love deg at det er mer enn nok av andre mennesker som ogsaa er ensomme av den ene eller andre grunnen, men det er ikke alle som poster om det.

Det virker som vi har vandret vekk fra tema, men jeg kan jo si det at det er helt greit for meg om andre som er ensomme også poster om det.

Anonymous poster hash: 54e5a...13c

Lenke til kommentar

La meg gjette:

Litt trøblete barndom, vanskeligheter ift nære relasjoner og kommunikasjonsproblemer? Klarer du i det hele tatt å snakke om vanskelige temaer, kanskje også provoserende, med noen som står deg nær? Eller skyver du absolutt alle fra deg, inkludert de som har forsøkt å være der?

Kutt aldri av hånden på mennesker som er der for deg, de vokser ikke på trær.

Anonymous poster hash: 9526a...7e8

Lenke til kommentar

La meg gjette:

Litt trøblete barndom, vanskeligheter ift nære relasjoner og kommunikasjonsproblemer? Klarer du i det hele tatt å snakke om vanskelige temaer, kanskje også provoserende, med noen som står deg nær? Eller skyver du absolutt alle fra deg, inkludert de som har forsøkt å være der?

Kutt aldri av hånden på mennesker som er der for deg, de vokser ikke på trær.

Anonymous poster hash: 9526a...7e8

Stemmer! Veldig bra.

Jeg har kommet til det at det er best å ikke si noe som helst om meg selv til andre. Men det er også et problem å vite ting om meg selv. Hva som stemmer.

Anonymous poster hash: 54e5a...13c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...