Kizza89 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Hei, jeg ser etter et spill hvor det handler om survival, building og gjøre ting automatisk. Tenker typisk Factorio bare som first person. Elsker Subnautica og 7 days to die men kjenner i lengden at det skulle vært noen form for maskiner som gjør gathering/crafting lettere. Spill hvor det handler om å oppgradere maskiner til elektrisk drevne for hurtigere crafting osv. Minecraft mods gjør dette ganske bra, men lurer bare på om det er noe mer moderne spill for den sjangeren jeg leter etter? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Hmm, jeg kan vel anbefale Sid Meier's Alpha Centauri, dog det er litt gammeldags... men virkelig ett av de gode gamle klassikerne. Har spilt det av og på i mange år. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Du vet det sikkert, men 7D2D kommer til å få elektrisitet i neste oppdatering hvis jeg husker riktig, de driver med testpatcher nå så det forhåpentligvis kommer om ikke for så lang tid. Ellers så er det et kommende spill som virker interessant som heter Survive the Night http://store.steampowered.com/app/541300/Survive_the_Nights/ Ser at The Forest har blitt litt populært igjen, men er ikke helt sikker på hvordan det er nå for tiden da jeg ikke har spilt det på flere måneder. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 De beste survival spillene er Rust, Ark og Conan Exiles, etter min mening så klart. Har 7 days to die, som er elendig I forhold til disse, men sub har jeg ikke testet. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Jeg mener du burde fortsette sporet med modded Minecraft, siden du allerede har lisens koster det ikke noe ekstra penger. Hvis du vil ha mods som forsøker å få til realistisk prosessering av materialer, sjekk ut Gregtech 5U. Andre mods som passer bra med industri tema er Immersive Engineering og Magneticraft. Alle til MC 1.7.10. For modpacks for å lære f.eks Gregtech med quest book, sjekk ut InfiTech2 og GT:New Horizons. Sjekk også ut Space Engineers. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Med kriteriene dine så kan jeg kanskje anbefale RimWorld, men jeg er noe usikker på om det er helt for deg da det ikke er førsteperson som er det du ser etter(?). Verdt en titt hvertfall Lenke til kommentar
Kizza89 Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Takker for mange forslag, skal skjekke dem ut! Du vet det sikkert, men 7D2D kommer til å få elektrisitet i neste oppdatering hvis jeg husker riktig, de driver med testpatcher nå så det forhåpentligvis kommer om ikke for så lang tid. Har allerede kommet ut i "experimental" version men dette er til å gi strøm til feller ol. Skrev faktisk på 7d2d forumet om forslag til maskiner fra elektrisiteten. Folk klikke helt å sa det ikke var et slik type spill. De beste survival spillene er Rust, Ark og Conan Exiles, etter min mening så klart. Har 7 days to die, som er elendig I forhold til disse, men sub har jeg ikke testet. Har faktisk Ark og Conan, men føler begge disse er best som multiplayer og jeg trives best med singleplayer hehe. Har ikke spillt ARK siden realese og da tok det altfor lang tid for å få ting gjort hehe. Jeg mener du burde fortsette sporet med modded Minecraft, siden du allerede har lisens koster det ikke noe ekstra penger. Hvis du vil ha mods som forsøker å få til realistisk prosessering av materialer, sjekk ut Gregtech 5U. Andre mods som passer bra med industri tema er Immersive Engineering og Magneticraft. Alle til MC 1.7.10. For modpacks for å lære f.eks Gregtech med quest book, sjekk ut InfiTech2 og GT:New Horizons. Hørtes ikke så gale ut, som regel er problemet med moddet Minecraft at jeg må ha en form for wiki oppe for å finne utav ting. Ganske tungvindt hehe. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Høres ut som om du beskriver Farlight Explorers Jeg har ikke spillt selv, så vet ikke hvordan det er. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Vil anbefale Space Engineers jeg også.Ellers venter jeg spent på Ancient Cities. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Jeg var ivrig tilhenger av Rust, men er det ikke lenger. For all del, et godt spill, men jeg orker ikke å tilpasse meg radikalt nye ting hele tida. Oppdateringer kommer i hytt og gevær. Innen en er blitt noenlunde flink, kommer det en oppdatering som forandrer mye. Så nei, vil ikke anbefale Rust lenger. Skjønt, det er noen satans morsomme gameplay-videoer på youtube fra det spillet. Mye god underholdning der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå