Gå til innhold

CNN truer med å doxe meme creator

35 stemmer

1. 1. Går CNN for langt her?

• Ja
      25
    • Nei
      10
  2. 2. Er mainstream media i ferd med å dø?

• Ja
      16
    • Nei
      16

Anbefalte innlegg

Greit nok at du vil dra denne debatten ut i uendeligheten, men da bør du slutte med sandkasse-argumentering og få litt substans i innleggene dine.

I lige måde.

Du kan begynne med å adressere argumentet mitt med at foreldre ikke blir straffet for drap begått av andre pga. usikret våpen, men blir kun straffet for usikret våpen. Er du enig i at dette er et faktum, og motsier dette ditt tidligere innlegg?

Kan vi også overføre dette videre til det egentlige poenget mitt, som er at CNN ikke kan straffes for andre sine straffbare handlinger i konsekvens av CNN sin uaktsomhet?

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt bakvendt land i denne tråden altså. Er det reddit brukere som er de egentlige "butthurte" mon tro?  :hmm:

Nope. Fremdeles CNN som var butthurt over memet:

Det eneste du viser her er at du ikke evner å skille snørr fra bart.

Og ikke en eneste kommentar om postene til HAS? Hva kan det komme av mon tro?  :hmm:

Skille CNN fra 5 åringer i raserianfall mener du? Ja det er helt rett, jeg har litt vansker med å skille de to...

WOW! Enda en gang bare later som du ikke har sett postene til HAS? Fremdeles ingen kommentar til dem?  :hmm:

Lenke til kommentar

Greit nok at du vil dra denne debatten ut i uendeligheten, men da bør du slutte med sandkasse-argumentering og få litt substans i innleggene dine.

I lige måde.

Du kan begynne med å adressere argumentet mitt med at foreldre ikke blir straffet for drap begått av andre pga. usikret våpen, men blir kun straffet for usikret våpen. Er du enig i at dette er et faktum, og motsier dette ditt tidligere innlegg?

Kan vi også overføre dette videre til det egentlige poenget mitt, som er at CNN ikke kan straffes for andre sine straffbare handlinger i konsekvens av CNN sin uaktsomhet?

Det er ikke straffbart å ha et usikret våpen i USA gavekort. Ikke i Norge heller.

Er det en spesiell grunn til at moderatorer syns det er greit når de selv bryter forumets regler og drar en tråd off topic?

Endret av StormEagle
Lenke til kommentar

Det er ikke straffbart å ha et usikret våpen i USA gavekort. Ikke i Norge heller.

Er det en spesiell grunn til at moderatorer syns det er greit når de selv bryter forumets regler og drar en tråd off topic?

Det var ikke det jeg sa. Manglende sikring av våpen er ulovlig, noe som står i artikkel, som du bør lese. Hva i artikkel er du uenig i, siden konklusjonen er stikk i strid med din?

Et sitat for ordens skyld:

The review found that about half of those deaths led to a criminal charge, usually against adults who police and prosecutors say should have watched the children more closely or secured their guns more carefully. The rest of the time, officials decided the grown-ups had broken no laws, or perhaps had simply suffered enough. In many cases, there was little to distinguish those deaths that led to a criminal charge from those that did not.

https://www.usatoday.com/story/news/2017/05/24/justice-haphazard-when-kids-die-in-gun-accidents/101568654/

Jeg vet når jeg bidrar til off-topic, og hadde avsluttet om jeg anså dette som off-topic. Om du er uenig i min vurdering så kan du rapportere meg og få det vurdert av en tredjepart. Jeg vet forøvrig også når metadebatt blir brukt som en hersketeknikk.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det var ikke det jeg sa. Manglende sikring av våpen er ulovlig, noe som står i artikkel, som du bør lese. Hva i artikkel er du uenig i, siden konklusjonen er stikk i strid med din?

Vis meg en sak hvor noen er blitt straffet for å legge et våpen på stuebordet når ingen annen har vært i nærheten av det takk.

Jeg vet når jeg bidrar til off-topic, og hadde avsluttet om jeg anså dette som off-topic. Om du er uenig i min vurdering så kan du rapportere meg og få det vurdert av en tredjepart. Jeg vet forøvrig også når metadebatt blir brukt som en hersketeknikk.

Ja det er klart, jeg hadde helt glemt at denne tråden handlet om USA sin våpenlovgivning, USA sitt lov-hierarki, kildekritikk, sandkasse-argumentering, lovgivning av konsekvensutfall, osv.

Det er nok bare meg som ikke klarer å lese det ut av overskriften og åpningsinnlegget...

Om du er uenig i min vurdering så kan du rapportere meg og få det vurdert av en tredjepart.

Vi vet jo hvor objektiv den tredjeparten er. Kanskje den andre moderatoren som også har skrevet off topic innlegg i denne tråden?

Og jeg som trudde at moderering ikke skulle diskuteres i tråder, også tar du det opp...

Jeg vet forøvrig også når metadebatt blir brukt som en hersketeknikk.

Jeg og gavekort.

F.eks slik som å skrive i sitt første innlegg i en tråd "Lær dere kildekritikk." og ingen ting mer. I en tråd hvor forøvrig kilden er oppgitt i åpningsinnlegget, og er en primærkilde fra aktøren som diskuteres selv. Det innlegget bidro jo veldig positivt til tråden, og var veldig hyggelig, høflig og konstruktivt syns du ikke?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at det var straffbart å legge et våpen på stuebordet. Jeg har sagt at man kan bli straffet for uaktsom oppbevaring av våpen, der jeg kan henvise til mange av de sakene i artikkel. Du argumenterte for at du var ansvarlig for en straffbar handling gjort av et barn med en pistol, og det har jeg bevist er feil. Kom gjerne med et motargument på dette.

Jeg gidder ikke å bli med på meta-debatt, så nå fikk du en forsmak på min selvsensur iht. off-topic. Det er du som vil diskutere amerikanske lover, og om du trenger en oppfriskning i argumentet mitt i relevans til CNN så kan du se et par innlegg opp til #105.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å bli med på meta-debatt

Det har du da gjort over flere sider nå. Og også i dette innlegget fortsetter det, med våpenlovgivning. Når jeg da svarer på dine svevende alternative teorier så svarer du tilbake eller gish galopper til et nytt topic, også må jeg svare igjen, og slik fortsetter det.

#105 er mitt innlegg gavekort, og jeg ser heller ikke hvordan det gir noen relevans til trådens tema.

Mine svar slutter når dine motinnlegg slutter gavekort. Rimelig simpelt.

Lenke til kommentar

Litt bakvendt land i denne tråden altså. Er det reddit brukere som er de egentlige "butthurte" mon tro?  :hmm:

HanAssholeSolo: "I don't understand why Islamic pieces of shit like you are allowed to exist."

HanAssholeSolo: "Fuck off nigger."

HanAssholeSolo: "Fucking dumb Chinks"

CNN Kfile on monday: Hi, is this "HanAssholeSolo?"
HanAssholeSolo: "Oh shit!.... Nooboody liivees here..."

HanAssholeSolo on tuesday: Sletter alle stygge kommentarer og poster en unnskyldning.

Deretter ringer han til CNN: "Hi, CNN Kfile? Yeah, I'm "HanAssholeSolo". I'm so sorry. Please don't dox me!!

CNN Kfile: OK, but if you do it again!

Redit brukere: CNN bryter reddits regler!!! De er bare butthurt på grunn av en Gif!!  :wallbash:

Vel, det er dessverre slik at et er mange på internet som sier ting som er rasistisk, av denne typen. Der folkene rundt han ikke har noen anelse om hvor drøy fyren er på nett. Han skrev vel noe som at han hadde muslimsk venn så han er ikke rasist haha. Uansett, benekter ikke fyren er rasist, og har ingenting til over for folk som dette. Ville ikke felt en tåre om navnet hans ble offentliggjort. Faktisk kunne hvem som helst funnet identiteten hans.

Jeg er ikke reddit bruker, jeg har ingen reddit konto. Jeg kan ikke si jeg leser så mye, men jeg har ikke sett folk klage over at CNN bryter reglene deres. For de har ikke. Du kan ikke bryte reddits regler om du ikke er på reddit, vet du. Liksom, reddits regler gjelder ikke for hverken internet eller USA. Så hvor du har dette fra, ja hvem vet. Reddit er åpenbart butthurt av en grunn du selv virker å ha funnet opp.

Reddit brukere memer om CNN fordi mange mener det var idiotisk ting å gjøre. Og mange mener det var galt av CNN å gjøre det de gjorde. Det var trending på twitter i toppen og, hvis du lurte. Det er ikke isolert til reddit. Men la oss bare late som om dette er helt vanlig, og masse folk bare "tilfeldigvis" reagerte på CNN sin oppførsel. Ekskludert donald supportere altså.

Jeg tror derimot jeg vet hvordan du skiller donald supporter fra resten. Du spør dem om det var ulovlig eller ikke :p Om Donald supportere er butthurt eller ikke kan jeg derimot ikke svare på.

Hvordan du kan mene folk i CNN ikke er er utrolig derimot. Se på CNN sin dekning vs alle andre. Hvordan har det seg at alle diskuterer CNN og ikke giferen? Har du noen forklaring på hvorfor CNNs dekning er så forskjellig? Hvorfor de er så opptatt av at de er offer, og Trump oppfordrer til vold mot dem. Hvorfor de er så opptatt av å spore ned den som lagde gifen og lage stor sak av hvor flinke de var til å spore en fyr ned og få han til å innrømme sine feil og publisere en trussel om at han gjorde det igjen så ville navnet hans komme ut? Hvorfor sletter folk i CNN det de har sagt, akkurat som han fyren som lagde gifen? De har jo ikke sagt noe galt? De er jo ikke butthurt? Hvorfor tror du det var CNN som var i den gifen? Hvorfor handler alt dette alltid om CNN?

Jeg bryr meg ikke om den personen, der er han selv som har skrevet det på internet, det er han selv som postet personlig info på reddit og linket til FB som gjorde at faktisk hvem som helst kunne finne han. Eneste følelsen jeg har er at det er trist at en skikkelig nyhetsorganisasjon som CNN faktisk gjør noe slikt. (CNN US og CNN internasjonal er veldig forskjellig btw. Internasjonal er utrolig mye mer seriøs og bedre enn US)

Lenke til kommentar

http://dailycaller.com/2017/07/06/cnn-slides-to-13-in-cable-rankings/

Ikke inkludert denne saken, men bare se hva CNN gjør i forhold til Trump saker. Og se hvor mye de taper i seertall på det. Deres dømmekraft er åpenbart ikke den beste for tiden. Og de har åpenbart journalister som går så langt at de må sparkes. Så hvorfor skal det være så vanskelig å tro at de ble butthurt og gikk for langt her? Det er det jeg mener med trist oppførsel fra nyhetorganisasjon.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Breitbart kvalifiserer for nyhetsorganisasjon engang.

CNN er også fortsatt mer seriøst enn Fox News. Men det å måtte poengtere at du er bedre enn Fox News..... Det er som om du i UK skulle sagt at avisen hvertfall er mer seriøs enn The Sun.

@Gabri3L Det er definitivt det siste :)

Lenke til kommentar

For å være like ærlig og seriøs som President Trump et øyeblikk:

Det han sier er at han elsker CNN, og fatter ikke hvem som kaller dem fake news.

Det er en like ærlig og seriøs uttalelse som President Trumps.

Han har forøvrig tweetet i dag, og ønsker å fortelle verden hva statslederne på G20-toppmøtet i år er opptatt av:

Så der har vi nivået.

Lenke til kommentar

Jeg tror derimot jeg vet hvordan du skiller donald supporter fra resten. Du spør dem om det var ulovlig eller ikke :p

Nei, jeg er ikke Donald supporter, og jeg vil fremdeles hevde at det CNN gjorde var ulovelig.

Det er en twist i saken, det reddit brukeren HanAssholeSolo hadde lagd var en Gif, det Donald Trumph retweetet var en videofil. DVS: CNN har sannsynlig gått etter feil person.

Endret av DjSlayer
Lenke til kommentar

Du har ingen.

Så la meg gjenta argumentene mine, siden du har problemer med å se de.

Har jeg da truet eller skremt deg?

Er det da doxingen som er ulovlig?

Du kan begynne med å adressere argumentet mitt med at foreldre ikke blir straffet for drap begått av andre pga. usikret våpen, men blir kun straffet for usikret våpen. Er du enig i a t dette er et faktum, og motsier dette ditt tidligere innlegg?

Lenke til kommentar

Har jeg da truet eller skremt deg?

Er det da doxingen som er ulovlig?

Eller er det konsekvensutfallet?

Hva er de realistiske konsekvensene her..?

Husarrest?

At venner sletter ham fra Facebook?

At andre nett-troll sender hatmeldinger?

Vold, arbeidsforbud, venner og familie forlater han, trakassering og voldstrusler, osv. Kort fortalt et ødelagt liv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...