Veritæs Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg har 2 wiener pølse til overs her. Har tenkt å legge dem oppå pizzaen når jeg steker dem. Noen prøvd dette? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tipper det smaker dritt, wiener passer bare i pølse/brød eller med stappe! Lenke til kommentar
morfin Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Den som ikke våger intet vinner. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Prøvde å bruke en Grandiosa som pølsebrød en gang, gikk ikke så bra :/ Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 mamma har laget hjemmelaget pizza med pølse på istedenfor kjøttdeig, gjorde det en del før! når jeg tenker meg om gjorde vi det på matlaging på skolen i 9. klasse! smaker i grunn og sånn sett, men jeg vet ikke med wiener.... skal du legge det på en frossenpizza som foreks grandis? i så fall ikke gjør det, men på hjemmelaget kan det nok gå bra! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Vanlig grillpølse som er kokt er godt på hjemmelaget pizza Har ikke prøvd på froosenpizza eller med wiener pølse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå