baldviking Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 I år ga jeg 7000,- til TDIL&LMWC (Tyske Damer I Lakk & Lær Med Web Camera) i protest mot kjøpepress og gavestress. Juleaften drar jeg fra nattvakt til mormoren min på landet og mekker jul for henne. Pluss gjemmer meg for kredittkortselskapet mitt... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 http://www.giossjulatilbake.no/ Jeg for min del boikotter familiejula og feirer heller med venner. Much better. De bryr seg jo faktisk, og man slipper å gå med "smile og være glad" maske. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 http://www.giossjulatilbake.no/ Jeg for min del boikotter familiejula og feirer heller med venner. Much better. De bryr seg jo faktisk, og man slipper å gå med "smile og være glad" maske. det funker vel heller dårlig for oss som forsatt er 16... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Kjøpepress? Eg er heldig som ikke er svak og faktisk kjøper mer fordi det er stor kjøpepress. Eneste eg er imot er at de begynner med jul altfor tidlig. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Kjøpepress? Det er jo hva man velger å gjøre med det selv som avgjør den saken til syvende og sist. Og når det gjelder gaver, og verdien på disse, så går jo det også opp i opp. Gir man billig skrot, så får man billig skrot. Gir man dyere gaver, så får man dyrere gaver. Ingen taper på det - såfremt det er nyttige ting man får. Og det ordnes som regel med en kort og presis ønskeliste i god tid. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Kjøpepress? Eg er heldig som ikke er svak og faktisk kjøper mer fordi det er stor kjøpepress. Eneste eg er imot er at de begynner med jul altfor tidlig. Som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå