Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sier bare "klikk" når jeg vrir om tenningen.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Kia Carnival  CDRI 2,9 2005 mod. Nå i det siste her det seg slik at av og til når jeg vrir om tenningen på bilen så sier det bare "klikk" og ingenting skjer. Jeg har lest litt på nett og kommet fram til at det er starteren det er feil med. Men mitt spørsmål er: Hvor lang tid tar det fra problemet starter til jeg ikke vil få start i det hele tatt ( noen som har erfaringer?). Jeg skal nemlig på bilferie med familien i neste uke, og ingen verksted har ledig time før vi drar. Og ikke tror jeg at jeg når å få delen heller før vi skal kjøre. Kjenner jeg blir en smule frustrert =C Kan jo være jeg klarer å få time i Danmark... 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Batteri. Lad det eller bytt det.

Hadde dett problemet etter at jeg hadde vært på en tur på ca 2 timer. Parkerte og når jeg skulle start opp igjen sa det bare "klikk" Batteriet er under 2 år.

Lenke til kommentar

Sjekk polene og mål spenningen. Det er greit å eliminere det vanligste problemet først når det er så lett.

Skal gjøre det. Takk for tips. Men hvis det ikke er noen av disse, hvor lenge tror du starteren holder seg? Vi skal være på veien i 4 uker ,=/

Endret av letrud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...