Redaksjonen. Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Mustang fikk ny sikkerhetsteknologi - imponerer fortsatt ikke.Ford fikk ny sjanse i krasjtest - gikk fra to til tre stjerner Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 "Dessuten viser dette at selskapet bryr seg om sine kunder, uttaler van Ratingen." Nei, dette viser at Ford bryr seg om omdømme, om de hadde montert dette utstyret i første runde, så hadde dette utagnet vært sant. 8 Lenke til kommentar
steinrik Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 "På sikkerhet for barn skårer den tre stjerne" "Hos Ford har alltid sikkerhet vært det aller viktigste. " Nei, åpenbart ikke. 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) "Ford fikk ny sjanse i krasjtest - gikk fra to til tre stjerner" God å krasje med! Endret 6. juli 2017 av G Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Og fortsatt er det grunnet den ikke har "nok" hjelpesystemer. Lane assist meg her og søvnsensorer meg der. Jeg forstår også at dette øker sikkerheten, men på den andre siden gjør det sjåfører bare latere og mindre oppmerksomme i trafikken. De legger all sin lit i systemene, for de er der alltid til å hjelpe? Men nå skal det sies at her i Europa er vi mer nøye med vår kræsjtesting, og hvis de finner store feil i chassiset og hvordan bilen reagerer ved kollisjon, er det jo også bra at det blir avdekket. At noen vil betale 710 000 for dette er en annen sak. Endret 6. juli 2017 av Vertical^ Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Vi slipper heldigvis å frykte å tilfeldigvis havne opp på innsiden i en slik bil, ettersom staten har en såpass kunstig høy fortolling på disse bilene som gjør at det ruller omtrent like mange på veiene i Norge som man har fingre på en hånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå