lramstad Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg har et stereoanlegg med CD, kasett, FM og AM spiller. Jeg ønsker å kunne koble eksterne enheter til dette anlegget, f.eks. mobil via 3.5 mm jack. Hva er den letteste måten å løse dette på, foruten de små FM-senderne man kan koble til mobilen og deretter tune inn på via radioen. Finnes det en slags adapterovergang fra 3.5 mm til antennekabel? Jeg har også sett slike kasettadaptere med 3.5 mm jack som man bare setter rett inn i kasettspilleren, men jeg vet ikke hva slags kvalitet jeg kan forvente med disse. Setter stor pris på all hjelp jeg kan få! Har lagt ved et bilde av antenneinngangen, sånn at det ikke er noen forvirring over hva slags inngang det er snakk om. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Du får ikke lydsignal inn via antenneinngangen. Har ikke anlegge noen innganger, får du helle investere i noe annet. Det anlegget du har der er vel ikke verdt mer enn en fm-sender heller, så teit å gå til innkjøp av det. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Du får modulatorer for dette, men tror de er ganske sjeldne. De jeg har sett har som oftest vært til bil. Finner kanskje noe på Ebay. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Får jo tak i kassetter laget for nettopp dette. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Får jo tak i kassetter laget for nettopp dette. Ja han skrev det selv i første post. Men her må man ha en kabel hengende ut, noe som ikke passer i alle spillere. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Får jo tak i kassetter laget for nettopp dette. Ja han skrev det selv i første post. Men her må man ha en kabel hengende ut, noe som ikke passer i alle spillere. Leste visst litt fort. Men det kan kombineres med en billig bluetooth mottaker så har man plutselig trådløs overføring også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå