Kaia123 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Hei! Jeg tror jeg har rett på grunnstipend når jeg skal søke stipend til VGS, men skal jeg søke på utstyrsstipend samtidig? Lenke til kommentar
Kaia123 Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Vær så snill. Kan noen svare? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Formålet med stipendet er at alle elevar skal ha moglegheiter til å ta vidaregåande opplæring, uavhengig av den økonomiske situasjonen til familien. Stipendet blir behovsprøvd mot forsørgjarane si inntekt og er på anten 1 055 kroner, 2 109 kroner eller 3 167 kroner per månad. Når du søkjer, sjekkar vi automatisk om du har rett til grunnstipend. Vi hentar opplysningar frå skatteetaten og folkeregisteret. Alle elevar med ungdomsrett i vidaregåande opplæring får utstyrsstipend, There you go. Endret 6. juli 2017 av Cipher Panda Lenke til kommentar
Kaia123 Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Tusen takk for bra svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå