VRK18 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Er på utkikk etter en Android-telefon. Skal bare bruke den til enkle apper, så trenger sikkert ikke noe hokus pokus. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg høyner med G5, en svært god allrounder og mye mye bedre enn de fleste tror. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 5. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2017 G5 er hakket dyrere men merkbart bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Hvis du bare skal bruke den til enkle apper, så tror jeg ikke at du merker særlig forskjell. Jeg har ikke all info i hodet (har oppgradert til Z) men du kan jo sjekke skjermoppløsning og støtte for sim/minnekort. G5 koster ca 2000 og er hakket bedre isolert, dessuten støtter den hurtiglading. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 5. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Hvis du bare skal bruke den til enkle apper, så tror jeg ikke at du merker særlig forskjell. Jeg har ikke all info i hodet (har oppgradert til Z) men du kan jo sjekke skjermoppløsning og støtte for sim/minnekort. G5 koster ca 2000 og er hakket bedre isolert, dessuten støtter den hurtiglading. Her er appene jeg bruker: - Kamera - Æ (Rema-appen) - Messenger - Skype - Tripadvisor - Expedia - Musikk - Duolingo - YouTube - QuizKampen - QR Code Reader - Strava - Google Maps - Vipps - Instagram Endret 5. juli 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 5. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2017 Hvordan er kamerakvaliteten? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Helt greit, spesielt til prisen. http://cdon.no/elektronikk/motorola-moto-g4-16gb-svart-p38624674 Mye telefon for pengene i Motorola sine modeller. Dem kjører Stock Android og så dem er meget rask å god i bruk. Skal du ha skikkelig kamera må du opp i dobbel pris ++ Endret 5. juli 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Er på utkikk etter en Android-telefon. Skal bare bruke den til enkle apper, så trenger sikkert ikke noe hokus pokus. ASUS Zenfone Live? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg ville personlig valgt moto 5g plus, den har fantastisk ytelse og batteritid mtp pris. Vil du derimot ikke så høyt opp i pris ville jeg valgt moto g4 play. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Er på utkikk etter en Android-telefon. Skal bare bruke den til enkle apper, så trenger sikkert ikke noe hokus pokus. ASUS Zenfone Live? Får mer for pengene med Moto G5, eller G4 Play til nesten halve prisen av Asusen, men ganske like spesifikasjoner. http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8579&idPhone2=8454&idPhone3=8104#*,*,xt1604 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå