sneak1 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Hei. Jeg leter etter en gammel bil jeg hadde, som jeg ikke husker regnr på, bortsett fra bokstavene. Det var en Ford Mustang Cobra 2, hvit med blå stripe over midten. 1976 mod, reg i 79 i Norge. Finnes det noen måte og finne ut hvor denne går nå, uten vin-nr / reg nr? Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 5. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2017 Skiltbokstavene var "BL" Lenke til kommentar
toffo Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 1. Ring eller send mail til vegvesenet. De gjør oppslag i gamle arkiver ved forespørsel. Hvis du var registrert eier på et tidspunkt burde det være kurant jobb. 2. Etterlys den på Facebook-gruppa "Norske Veteranbiler" med bilde og info, her er det massevis av medlemmer som kjenner noen som kjenner noen. Det skjer jevnlig at gamle biler finnes igjen blandt medlemmene, eller at noen har info. 1 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Har vært i samme situasjon med en gammel DKW motorsykkel min far hadde på 50 tallet. Ringte vegvesenet og fikk god hjelp der med oppslag i gamle arkiver og informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå