Espen Jansen Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Finn fram din indre superskurk og gjør deg klar til å overta verden (igjen).Kultklassikeren Evil Genius får endelig en oppfølger Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Kan absolutt bli et artig gjensyn. Mangler bare et nytt No One Lives Forever nå. Endret 5. juli 2017 av herzeleid 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Dette var ikke en nyhet jeg forventet å våkne opp til. Fantastisk nythet Det første spilelt er en av mine favoritt-spill. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Kan absolutt bli et artig gjensyn. Mangler bare et nytt No One Lives Forever nå.Jeg hadde vært fornøyd om de to originale spillene ble tilgjengelige jeg! Hadde det ganske gøy med evil genius. Så må jo prøve oppfølgeren. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Kan absolutt bli et artig gjensyn. Mangler bare et nytt No One Lives Forever nå.Jeg hadde vært fornøyd om de to originale spillene ble tilgjengelige jeg! Hadde det ganske gøy med evil genius. Så må jo prøve oppfølgeren. NOLF2 hadde jeg på dvd, men har nok forsvunnet i diverse opprydninger og flyttinger, så det har jeg ikke noe dårlig samvittighet for å laste ned, gitt at jeg betalte ny-pris for det i sin tid. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Kan absolutt bli et artig gjensyn. Mangler bare et nytt No One Lives Forever nå. Jeg hadde vært fornøyd om de to originale spillene ble tilgjengelige jeg!Hadde det ganske gøy med evil genius. Så må jo prøve oppfølgeren. NOLF2 hadde jeg på dvd, men har nok forsvunnet i diverse opprydninger og flyttinger, så det har jeg ikke noe dårlig samvittighet for å laste ned, gitt at jeg betalte ny-pris for det i sin tid. Jeg hadde begge på cd/dvd. Men vet ikke om de funker på moderne systemer om jeg laster ned. Derfor greit om de dukket opp på GOG. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Minner meg om austin powers filmene og James bond. Veldig morsomt. Veldig få spill med en komedie som EG. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Digga dette spillet! Faktisk helt ålreit å spille nå til dags takket være oppdatering for Steam. En Dungeon Keeper variant som absolutt falt i smak. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Kan absolutt bli et artig gjensyn. Mangler bare et nytt No One Lives Forever nå.Jeg hadde vært fornøyd om de to originale spillene ble tilgjengelige jeg!Hadde det ganske gøy med evil genius. Så må jo prøve oppfølgeren. NOLF2 hadde jeg på dvd, men har nok forsvunnet i diverse opprydninger og flyttinger, så det har jeg ikke noe dårlig samvittighet for å laste ned, gitt at jeg betalte ny-pris for det i sin tid. Jeg hadde begge på cd/dvd. Men vet ikke om de funker på moderne systemer om jeg laster ned. Derfor greit om de dukket opp på GOG. Testet NOLF2 nylig. Det funker fint på windows 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå