Superslask Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 noen her som har UV reaktivt vann i vannkjølinga si? og som har bilder? vil gjerne se et ferdig resultat av dette siden jeg planlegger det selv Lenke til kommentar
@lf Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har selv UV reaktivt vann, men har nok desverre ikke bilder... Tror du finner noen bilder på Microplex under produktinfo for UV tilsetningen. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Begge kan kjøpes her Endret 6. desember 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 har i min har bilder men ikke webplass Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Holder det med 1 30cm katode i kabinettet, eller blir det for lite til å få sikkelig effekt? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 jeg har 2 30 cm katoder i kassa jeg kan hoste bildene dine for deg, eller du kan jo gjøre det sjøl www.start.no der får du 30mb plass til hjemmeside. bruk den som en bildeserver. GRATIS seff ja de bildene du limte inn har jeg sett allerede, og har funnetgreiene jeg trenger, men ville gjerne se et "hjemmesnekra" anlegg med vannkjøling, siden de bildene ser ganske "proffe" ut. hvis noen skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) det er uten uvlys da, men det er ikke så mye tøffere med uvlyset på. Endret 6. desember 2003 av Yngvejos Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tøff effekt i vannet Tøffere enn ingenting iallefall. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 du mener det ikke har så bra effekt? sikker på du ikke har blandet feil da? står på microplex.no at for mye/for lite gir minsket effekt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 det er uten uvlys da, men det er ikke så mye tøffere med uvlyset på. LOL @ wunder baum Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 det er uten uvlys da, men det er ikke så mye tøffere med uvlyset på. Helt enig. Er egentlig ikke så mye tøffere med Uv lys, blir nesten det samme.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå