Roar Kneppen Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Arkitektur 699 - 703 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Likte denne fargerike, godt komponerte serien fra Kampen. Selv vandrer jeg mye rundt på slike steder når jeg er i Oslo. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Postkortenes tid med sine gnistrende farger er tydeligvis langt fra forbi . Og de gjør seg i høyeste grad digitalt presentere som her. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Meget bra bildeserie med flotte bygning i pastellfarger .Kampen jeg som bor i Nord er veldig god kjent, jeg har en sønn som bor i Vålerengen og jeg ser der i fra Kampen kirka .Alle bilder er veldig fint men V4 kanskje har du lagt for mye farger? ;-) Endret 5. juli 2017 av Jimmyag Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Flott og fargerik serie! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Gode utsnitt som vanlig fra deg. Samtidig severdig og nyttig visning av det noe eldre bolig/bymiljø fra hovedstaden. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg