Gulrotsaft Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Hei, Er det noen som vet hvor lang tid det tar å få utstedt nytt norsk pass via ambassaden i Sverige? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 (endret) @Dubious Tenk om TS bor i Sverige! Endret 4. juli 2017 av CiaroScuro Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg fikk pass på dagen da jeg fikk pass på ambassaden i Helsinki for en del år siden iallefall. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 @Dubious Tenk om TS bor i Sverige! Tenk om han bor i Afrika.. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 4. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg fikk pass på dagen da jeg fikk pass på ambassaden i Helsinki for en del år siden iallefall. Satser på at det går like fort for meg også da, eneste gyldige legitimasjon jeg har da jeg har bodd i utlandet i flere år hvor det ikke er vanlig å ha bilde + nødvendig info på bankkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå