PC Gamer Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Når jeg skrur på dataen, kommer den til der hvor den skal finne devices, men rett etterpå, skrur den seg av.... Noen som vet noe jeg kan prøve, eller hva som har skjedd? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 dårlig psu? overklokka?? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det er vanskelig å vere synsk Fortell om maskinen............... Jeg tror at den er full av støv Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Athlon XP 2800 Barton MSI NEO2FISR TwinMos 3200 M/Winbond Ikke overklokket Ikke NOE støv i den...... Nesten akkurat ny Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hvilken PSU har du? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 TwinMos 3200 M/Winbond Her kan problemet ligge, har nettopp hatt samme type problem på en maskin med twinmos minne, finn en kompis som har en annen type RAM så kan det ordne seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå