Stinius Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg holder på med en film om midlertidige ansettelser og lurer på om noen har opplevd midlertidige ansettelser som negativt? Isåfall, hvordan? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Gjør et søk i retriever. Er ganske sikker på å ha lest et par saker i Klassekampen med navngitte kilder og en sak i Dagsavisen. Lykke til. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Erfaringsmessig er det gjerne midlertidige stillinger som gir nyutdannede en fot innenfor jobbmarkedet.. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Har samme erfaringen som KVTL. Noen midlertidige stillinger her og der hadde nok mye og si for at jeg tilslutt fikk meg fast jobb. Det negative rundt det er jo usikkerheten, etter endt kontrakt vet man ikke hvor lenge det blir til neste gang man får jobbe, for ikke å snakke om dyre kurser og sertifikater som man selv må sørge for at er up-to-date og betale for siden man ikke er fast ansatt. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Langsiktig blir det vanskelig å forutse hva man skal livnære seg med videre. Ellers vil jeg anse det som en prøvetid for høyere stillingsprosent, eller mellomstasjon for en annen jobb. Samtidig tetter det hull på CV. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 det er vell lite positivt med en midlertidig ansettelse. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 (endret) Man vet jo at det er en midlertidig kontrakt når man søker på stillingen Det er veldig vanskelig å få lån når man bare har en midlertidig stilling. Det erfarte faren min i da han flyttet til en ny plass med bare en midlertidig arbeidsplass. Han var nødt å få fast arbeid før banken i det hele tatt orket å vurdere å låne dem penger til hus. Endret 13. juli 2017 av Nlklas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå