Ketil_H Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Noen som har en oppskrift på krydderblanding som ligner på Old El Paso sin "Spice Mix Fajita Smoky BBQ"? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Sugar, Dehydrated Vegetables: Onion, Garlic, Salt, Flavourings, Smoke Flavouring, Hydrolysed Soy Protein, Spices (5.5%) (Black Pepper, Cayenne Pepper, Ginger), Acidity Regulators: Sodium Acetate, Citric Acid, Yeast Extract Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 https://toastedspecial.wordpress.com/2009/10/08/old-el-paso-fajita-spice-recipe/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg bruker bare salt, pepper, chili, og cumin (spisskummen). Løk og hvitløk kutter jeg opp og steker sammen med kjøttet før jeg kaster i krydderet. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 I og med at det er "Smokey bbq" ville jeg hatt i litt røkt paprika og/eller finmalt chipotle i tillegg til det Skurupu sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå